28 Ekim 2012 Pazar

Bitenler #29

En son bitenler yazımı 19 Eylül'de yazmışım. 1 aydan fazla olmuş. Ara fazla olunca da biten ürünler de çok oldu.
Avon El Kremi ; Bu el kremlerini seviyorum, sanırım stokta 1-2 tane daha var.
Avon DrySkinSOS Vücut Kremi; Ehh işte. Benim vücudum kuru değildir, idare ettim ama Annem denedi ve beğenmedi :)
La Roche-Posay Effaclar K; Düzenli olarak kullandığım nadir ürünlerden ama hiç bir etkisini görmediğimi söylemeliyim. Yanaklarımın bazı yerlerini tahriş etmesi de diğer eksilerinin yanında artı bir eksi :) 
Golden Rose #211 Oje; Yazısı burada. Yazın ellerime, ayaklarıma aynı anda oje sürdüğüm için ojelerim çabucak bitiyordu, kış geldi, ayaklarıma nadir zamanlarda oje süreceğim için artık yavaş bitecekler :(
Egos Jöle; Şehir dışında yaşayan Abim bize geldikçe jölesi ile gelir, sonra da onları bırakır gider. Ben de o jöleleri balerin topuzu yaptığım günlerde sürerim, saçlarım fırlamasın, düzgün dursun diye :)
Otacı Güllü Su; Bazı günler akşam makyajımı temizledikten sonra yüzümü gülsuyu ile siliyorum, vücuduma da kullanıyorum, yağlanmaya meyilli sırtımı, dekolte bölgesini, bazen kollarımı bile gülsuyu ile siliyorum. Haftada 1 yapmaya çalışıyorum en azından bunu.
Avon Ayak Peelingi; Bir faydasını göremesem de her duşa girişimde kullandım yine de. 

Perricone MD Nutritive Cleanser; Vanilya Club kutusundan çıkmıştı. Genel olarak kokusundan şikayet edilen bir ürün. Bebek ürünleri gibi kokuyordu bence. Çok köpürmeyen bir ürün. Benim cildime göre değildi sanırım.

Dalan Olive Yoğun Bakım Kremi; Çok güzel kokmasının dışında artı hiçbir özelliği olmayan bir kremdi benim için. Ellerim için kullandım, çok kuru olmayan ellerimde bile bir nemlendirme etkisini görmedim. 


Clinique Clarifying Pudra / No:4; Yazısı şurada. 1 sene önce de nerede ise bitme aşamasındaymış, o kadar sevmiyordum ki ha gayret deyip zorla bitirdim.
Anew Rejuvenate 24 Saat Etkili Canlandırıcı Göz Kremi Gece/Gündüz SPF25; Hergün göz kremi kullanmıyorum, 2-3 günde bir, bazen haftada 1. Düzenli kullansam çok etkisini görürmüydüm bilmiyorum ama, sürdüğüm zaman gözlerimi yakan bir kremdi. Üstüne hemen makyaj yapmanız mümkün değil, 10-15 dakika ağlıyordum resmen.
Oh, Lola Parfüm Testerı; Hafif bir koku, bunu sevdim ama ben daha etkili, çarpıcı kokuları seviyorum. Vanilya Club kutusundan çıkmıştı.

Ohhh.... Ürün bitirmek bir dert, sonra da bitenler yazmak bir dert. Ne kadar uzun sürdü yazmam :)

14 yorum:

  1. evet canım bitenler yazısını yazmak zor oluyor:) tek tek,ama olsun gelsin yeniler bunu düşününce güzel oluyor:))

    YanıtlaSil
  2. Özge'm; Sorma, o kadar uzun sürdü ki :( Evet canım hem yeniler için hem de fazlalık gibi düşünüyorsun, bir an önce bitsin de kurtulayım diyorsun bazı şeyler için :)

    YanıtlaSil
  3. ben de bazı şeyleri gözümün önüne çıkardım önce onları bitireyim yoksa bozulacaklar diye :)))

    bitirdin kurtuldun hafifledin kuzu :)))

    YanıtlaSil
  4. Hülya'cım; ben de ilk can çekişenleri öne aldım, iyi yapmışsın. Hem onlar bittikçe teşvik oluyor, seviniyor insan :)

    YanıtlaSil
  5. güllü suyu hıc denemedım ama sırtıma kullanabılırım denıcem canım:)

    YanıtlaSil
  6. Biricit; ben ara ara kullanıyorum ama ne bileyim alıştım, memnunum :)

    YanıtlaSil
  7. Aynen kuzum bu ürünlerin bitmesi teşvik oluyor, daha çok alışveriş için bi teşvik tabii :))))

    YanıtlaSil
  8. Canım oje bitirmişsin O.o tebrik ediyorum seni. Gül suyunu çok severim bende kullanırım ara ara, en doğal tonik ne de olsa...bu arada Clinique'in o pudrasını ben seviyorum ama :P cilt tipine göre fark ediyor tabii :)

    YanıtlaSil
  9. ben doğallıktan yana olduğumdan hiç bitirdiğimi hatırlamam hep çevreye dağıtırım:)))))) sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Makeupwithstyle; yazın oje bitiriyorum canım sıklıkla, kışın zor oluyor. Evet biliyorum o pudrayı sevdiğini ama, ben de görmeni isterdim, burnumun üstünde gözeneklerimin olduğu yerlerde toz toz duruyor, hiç doğal bir görünüşü olmuyor :(

    Yüreğimin İklimi; Ne güzel :)

    YanıtlaSil
  11. Oh yenilerini agiz tadiyla bitirebilmen dilegiyle

    YanıtlaSil
  12. Demet; inşallah canım :)

    YanıtlaSil
  13. yahu soyle ellerımı guzEl nemlendıren bır krem bulamadım dahA hıc bıyerdede gormedım ellerım harık a oluyor ertesı gunede nemlı kalıyor denıcek bır krem pıyasaya surulmedı herhal :D

    YanıtlaSil
  14. Matruşka; Neutrogena çok başarılı bu konuda, bir dene istersen... Benim ellerim normal çok kurumaz seneden 1 defa belki aşırı kurur o zaman Neutrogena ile normale döndürürüm :) Bi de öyle 2 gün nemli kalacak krem üretilse krem firmaları batar, o yüzden üretmiyorlar senin istediğin kremi :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)