21 Ekim 2012 Pazar

Akyaka / Gökova

Sonunda Marmaris yazılarımın sonuncusuna geldik. Ben yeniden gidene kadar rahatsınız :)
Taşhan Park'ta yaptığımız kahvaltıyı şurada yazmıştım. Kahvaltıdan sonra da Akyaka'ya doğru çıktık.
Akyaka benim de ilk defa gittiğim bir yer. Fakat gidenlerin olumlu yorumları sonucu çok merak ettiğim bir yerdi. Sonunda gidebildiğime sevindim.
(Akyaka ile bilgileri merak ediyorsanız şuradan okuyabilirsiniz.)
Akyaka Muğla / Gökova'da. Yeşille mavinin buluştuğu bir tabiat harikası. Muğla tipi evleri ile de Safranbolu'yu hatırlatan bir havası var.
Daha önce de bahsetmiştim, Marmaris'te genelde plajlar taşlı. Akyaka ince kumlu plajı ve harika denizi ile kalbimizi çaldı, aklımızı çeldi. Denizine bayıldık. Saatlerce hatta nerede ise hava karardığında hala denizdeydik.
Şimdi paylaşacağım fotoları da ancak akşam olduğunda çekebildim.
Saat 8i geçmiş, hava kararmak üzere ama insanlar hala denizde. Bu denizden çıkasınız gelmiyor :)

Kum görünce adını yazmayan bizden değildir :)
Akyaka'da evler harika, Safranbolu'yu hatırlatıyor görünce. Muğla Evleri diye geçiyormuş bu mimari.
O kadar sevdim ki, şimdiden dua ediyorum; İnşallah seneye de gitmek nasip olur. Amin. :)

1. ne güzel evler çok beğendim

2. En çok sevdiğim yerlerden biridir:))

3. of bayıldım tatlım inşallah gidersin seneyede:)

4. Öyle güzel bir tatil geçirmişsin ki.. seneye sanırım ben de Marmaris'e gideceğim =)

5. buraya gitmedik bak biz seneye götürtcem kendimi :D

6. Canım bu yaz tatilimin 1/3'ünü bende Marmariste gecirdim,Marmaris bence doğal güzelliğine rağmen son yıllarda hakettiği değeri gormuyor, yahu gittik herşey çok ucuzdu, Çeşme gibi plaja otoparka para vermiyorsun, yemeğini yiyorsun makul hesap oduyorsun falan..Otel sahibiyle sohbet ettik, oda kalitenin dustuğunu o yuzden fakir İngiliz turistlere amennah dediklerini soyledi, cidden ortalık hovarda teenage İngiliz lerle doluydu..barlar sokağı eğlence seviyesi inanılmaz dusuktu,çoooook eskiden gittiğim zamanı hatırladım, barlar sokağı çok guzeldi, Marmaris ortamı daha kaliteliydi, inan çok üzüldim Marmaris in geldiği duruma, niye böyle olmuş anlamadım, ama ben yinede çok sevdim, doğası bambaşka yaaaa! Biz bu yıl Amos beach diye bir yer keşfettik, cennettten gizli köşe sanki canım,orayada gitmeni öneririm,Akyaka'yıda çok beğendim fotolar süper,sevgiler..!

7. Eee bizede amin. İnşallah gideriz:)) Sevgiler Sevdacığım..

8. Amin bebeğim en kocamanından amin çok güzel fotoğraflar çok keyifli günler kuma yazılmış isminde tez zamanda vahdetin kalbinde yazıla :)

9. Melisa; Evet, ben de çok beğenmiştim :)

Rengarenk Daphne; Artık benimde canım :)

Özge'm; inşallah canım :)

KoyuKırmızı; ay canım, inşallah :)

Hamide; bence de götürt canım, ben de öyle yaptım :)

Lame; Canım, biz artık oralı da sayılıyoruz ve çok seviyoruz. Abimde turizmci olunca bizim daha özel mekanlarımız oluyor. Marmaris'i seven de çok nefret edende. Ben her hali ile sevenlerdenim :)

Vuslat; İnşallah abla'cım :)

Demet; Ona da inşallah, amin :)

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)