10 Eylül 2012 Pazartesi

Vanilya Club Eylül Kutusu

Sonunda ben de Vanilya Club kutuma kavuştum. Kutuların gönderimi sırasında evde olmayacağımdan Vanilya Club ile iletişime geçmeye çalıştım, o tarihler de adreste olmayacağımdan bulunduğum yere göndermelerini isteyecektim. Biraz zor oldu ama, en sonunda Mustafa Bey sayesinde sorunumu çözdük. İstanbul'da olacağım tarihi bildirdim, onlarda o tarihe göre gönderdiler kutumu. Mustafa Bey'e ilgisi ve yardımları için çok teşekkür ederim.
Bu arada kutuyu deli gibi merak ederken kutuları ulaşanlardan ilk yorumlar, fotolar gelmeye başladı. Ben içinden ne çıkacağını bilsem de yine de heyecanlandım, kutuma kavuşmak için sabırsızlandım. 
İstanbul'a döndüğüm ilk gün de kutuma kavuştum.



Kutumda tam boy Hello Kitty ürünleri var. Açıkçası ürünlerini bilmiyorum, ilk defa kullanacağım. Ama kutuları çok şeker. 
Hello Kitty'li yara bandı
Hello Kitty DipLiner
Hello Kitty Lip Gloss
Hello Kitty Magic Lipstick / Yeşil renkli olan ruj :) Ben çocukken de vardı bunlardan. Vücut ısı ile renk değiştiriyor. açıklamada kırmızıya dönüştüğü yazıyor ama sanırım ben o kadar sıcak değilim ki ben de tatlı bir pembe oldu :) Ya da az mı sürdüm? :)
Hello Kitty 4'lü Far 
Farın rengi çok güzel.
Yorumlarım ürünleri denedikten sonra tabii ki.

Üye olmak isterseniz buradan alalım


*** Ürünler denemem için Vanilya Club tarafından gönderilmiş olup, tamamen kişisel görüşlerim eşliğinde sizinle paylaşılmıştır. Vanilya Club yetkililerine bu gönderi için teşekkür ederim.

5 yorum:

  1. neredeyse bir yıldır bu kutuya üyeyim ve ilk defa beğendim.
    ürünlerin hepsi orijinaldi ve güzel paketlenmişti
    ve hello kitty olması da süper tabii

    YanıtlaSil
  2. sırf bu kutu ıcın uye olabılırdım :)))

    YanıtlaSil
  3. Harkulade bir kutu ,hediyelerin ambalajı,renkleri yeter,tutku görse bayılır, bu günlerde ekstra bir hello kitty patlaması yaşıyoruz güle güle kullan ,deneyimlerinin postunu sabırsızlıkla beklyicem olmadı arar öğrenirim torpil yap artık arkadaşınım sonuçta :p

    YanıtlaSil
  4. Tombi'm, ben de beğendim ama içindekilerini görünce aklıma sen geldin zaten :)

    Şirine'm, teşekkürler :)

    Kokosss Kelebek, ilk kutu için ürün seçimi yapabiliyorsun sanırım :)

    Demet, kullandığım anda her yerden yorumlarım sana canım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)