23 Eylül 2012 Pazar

Uzun Uzun Yollardan Gelen Ciciler

Kardeşimin dil eğitimi için İngiltere'ye gittiğinden bahsetmiştim daha önce. Orada 10 seneden fazladır Marmaris'e tatile gelen, sene de bir kaç haftasını Marmaris'te geçiren, artık kendini bizimle akraba zanneden Tracy'nin yanında kalıyor. 
En son Marmaris'e gittiğimde daha erken dönecektim, sonra tatilimi uzatınca Tracy'nin de o tarihlerde geleceğini öğrendim. Kardeşim birşey ister misin diye sorunca, kafasına göre takılmasını söyledim. Bence kafasına göre çok güzel takılmış :)

Revlon fondötenim ve minnak 2true Ojelerim var benim :)

Bu arada kardeşim gelene kadar benim bir liste hazırlamam lazım. İngiltere'den ne istenir ki? Mesela oranın drugstor markalarından ne alınabilir? Elf ya da Sigma ürünlerine İngiltere'den ulaşabilir miyiz? Elektronik ucuz mudur?, mesela fotoğraf makinası?

***Yazının dipnotu; Artık çalışmak istiyorum.

10 yorum:

  1. güzel günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. rimmel ürünlerinden wake me up fondöten ve wake me up highlighter isteyebilirsiniz ...watsonsda yok bu ürünler loreal lumi magique fondötenin de çom güzel olduğunu duydum ne yazık ki onu da göremiyorum hala belki istanbulda vardır

    YanıtlaSil
  3. Ooooo, gule gule kullan. Insallah tez zamanda guzel islere girip, uzuun listeler gondeririz kardesine. :)
    Fondotenin yazisini da ennn kisa zamanda yaz lutfen. :)

    YanıtlaSil
  4. varsa maybelline bb krem ıste, beyazlatıcı etkisi olanından

    sonra revlon un yenı cıkan rujları var, onlardan ısteyebılırsın.

    bide boots vardır orda.

    bınbır cesıt maske var. bır kac tane ısteyebılırsın tek kullanımlık :)

    YanıtlaSil
  5. Youtube´a takilmani öneririm, cok güzel ürünler gösteriyorlar bazen, örnegin Boots diye market varmis, onlarin kendilerinin ürünleri varmis, bazen Lisa Eldridge Youtubedada bahsediyordu diye hatirliyorum, hatta onlar icin calisiyormusda. No7 güzellik markasi mesela veya Soap&Glory markasinin ingilterede cok daha fazla cesiti varmis. Internetden bir göz at istersen, boots.com : )

    YanıtlaSil
  6. kardesıne ve tracy ye sevgıler:) mercı cıkolatalarından varsa ondan ıste TRde yok cunku cok lezızler ben bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan, valla ben ingiltereden hep çay getirtiyorum :p

    YanıtlaSil
  8. iyi günlerde kullan çay iyi fikir bende gelince içerim :)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan hediyelerini..yağmurluk ve şemsiye boldur orda,hava hep yağmurlu ya oradan fikir yürüttüm :)) 2 katlı klasik londra otobüsü süs için olabilir,ingiltereyi hatırlatır.Annem değişik peynir seti diyor bir de şimdi yeni yıl yaklaştığı için değişik çikolatalar vardır...ayy ne çok yazdım :)))

    YanıtlaSil
  10. Özge; teşekkürler canım :)

    Senn; önerilerin için teşekkürler :) not alıyorum ürünleri

    Tannesi; evet canım iş girip upuzun bir liste gönderip bir sürü şey aldıralım :)

    Bakımlıblog; tamam canım, not aldım onları da :) Teşekkürler

    Viva'm; teşekkürler, not aldım, inceleyeceğim hemen :)

    Biricit; söylerim selamını canım. Bu arada Merci Metro Marketlerde satılıyor, bilgin olsun :)

    Hamide; teşekkürler canım :)onu da isteriz :)

    Demet; teşekkürler canım :)

    Mycreation, canım değerlendiriyorum fikirlerini, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)