7 Eylül 2012 Cuma

Golden Rose Oje #106

Mavi-yeşil-mor gibi renklerde ojeler alsam da kullanmıyorum. Onları koleksiyonuma katıp kırmızıları, pembeleri, nar çiçeklerini sürüyorum.
Tatile gelirken Golden Rose 106 nolu ojemi aldım. İyi ki de almışım. harika bir lacivert ojem varmış benim meğerse.
Sürümü çok kolay, tek katta rengini veren, sürerken zorlamayan bir oje. 
Benim tırnaklarımda 2 kat var. Ertesi gün hafifçe soyuldu tırnak uçlarımdan, ama 2 gün dayandı. Tabi ben o 2 günde denize, havuza girip, bol bol temizlik yapıp el yıkadım. Yani dayanıklı bir oje.

6 yorum:

  1. Sürümü böyle kolaysa,daha da bir şey istemem=)

    YanıtlaSil
  2. renk gerçekten çok güzelmiş...
    çok beğendim...
    güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  3. çok yakışmış tatlım bende bu ara mat mavilere takılıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. ben tatil fotoğraflarındada gördüm bu ojeyi ilk orda hasta oldum çok beğendim tatlım senin tırnaklardada süper durmuş belki bende denerim ben kendimde koyu tonu pek beğenmiyorum ama denemekte fayda var

    YanıtlaSil
  5. Followupfashion, çok kolay sürülüyor :)

    Şirine'm, teşekkürler :)

    Rebel, teşekkürler canım :)

    Özge'm, ben de sen de gördükçe sürmek istiyorum ama sonra oje seçerken elim ve gözüm canlı renklere kayıyor :)

    Demet, çok güzel bir renk tatlım, hımm nasıl desem sofistike duruyor, denemelisin :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)