25 Eylül 2012 Salı

Golden Rose #106 & Alix Avien #110

Ne zaman lacivert ya da siyah bir oje alsam ve ne zaman simli, pullu bir oje alsam aklımdaki tek şey lacivert ya da siyahın üstüne pulları sürüp atmosfer / galaksi etkisi yaratmaktı. Lacivert, siyah ve simli ojeleri mi tek alış sebebim bu olsa da ya ojeleri hiç sürmedim ya da simleri başka ojelerle kombinledim :(
Tatilde Golden Rose lacivert ojemi sürünce hemmen üstüne Alix Avien pulları sürüverdim. Bir de dayanamadım bazı tırnak uçlarına da renkli french yapıverdim.
Golden Rose 106 numaralı lacivert oje tek başına bile şahane. Ama Alix Avien 110 numaralı pullu oje ile de bir başka güzel oldu.
İşte kanıtı aşağıda;

Golden Rose ojenin güzelliği için şuraya bakabilirsiniz.

7 yorum:

  1. Çok yakışmışş tatlımm maviyle kullanmamıştımm güzel olmuş böyledee :))

    YanıtlaSil
  2. galaksi etkisi çok güzel olmuş aşka geldim hemen simli oje alıp deniciim;)

    YanıtlaSil
  3. Maviyle de güzel olmuş simli oje,tam bir galaksi etkisi ;):)

    YanıtlaSil
  4. bu alix avien cidden koyu renkli ojelerin üstünde şahane duruyor çok güzel olmuş canım:))

    YanıtlaSil
  5. Tırnak güzel olunca ojede güzel olur tabiki..:)

    YanıtlaSil
  6. yakışmş ,yakıştırılmışşş pek hoş bir galaksi ambiansı olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Kozmetik Aynası; teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

    Yasemin; canım dene dene, siyahla ve kırmızı ile de tavsiye ederim simli ojeyi :)

    Mycreation; canım çok teşekkürler :)

    7-24 makyaj; teşekkürler canım, ben de çok beğeniyorum :)

    Vuslat; çok teşekkürlerrrr :)

    Demet'çim; teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)