13 Eylül 2012 Perşembe

Flormar Oje #378

Bu oje bana Rengarenk Daphne'cimden hediye. Kendisi ile ilk buluşmamızı şurada yazmıştım. Ojeyi Marmaris'ten İstanbul'a yola çıkmadan hemen önce sürdüm.
Bu fotoğraf az ışık altında gece yola çıkmadan hemen önce çekildi. Asıl renk aşağıdaki. 
Flormar 378 oje sedefli bir pembe. Tek katta hemen rengini veren bir oje. Tırnaklarımda 2 kat var. Ojeyi sürüp, İstanbul'a doğru 12-13 saatlik bir yolculuğa çıktım, alttaki fotoğrafı da sabah eve geldiğimde çektim. Hiçbirşey yapmadığım halde 2 tırnağımın ucu hafifçe soyulmuştu bu yüzden dayanıksız olduğunu düşündüm ama sonrasında evde bavul açma, temizlik yapma işlerinden sonra tırnaklarımda 2 gün boyunca kaldı. 

5 yorum:

  1. nedense sedefli renkleri sevemiyorum bir türlü..

    YanıtlaSil
  2. Ojenin rengini çok sevdim,şeker gibi çok tatlı:)

    YanıtlaSil
  3. renkler cok guzel canım ıcım acıldı:)

    YanıtlaSil
  4. Audrey, aslında ben de... Ellerimi yaşlı gösteriyor sanki :(

    Yasemin, teşekkürler canım :)

    Ahu'm, beğenmene sevindim :)

    Biricit, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)