2 Eylül 2012 Pazar

Cecile Oje #70 & Flormar Çatlayan Oje

Şu postumda çoktan İstanbul'da olacağım demiştim ama ben hala Marmaris'teyim. Çeşitli nedenlerden bir türlü evime dönemedim ama şunu da anladım. Tatil de bi yere kadar, ille de evim diyorum :)
Birçoğunuz biliyorsunuzdur, ben çatlayan ojeleri kullanmayı seviyorum. Cecile 70 numaralı ojeyi sürdüğümde üstüne renkli french yapmak istedim. Sonra renkli frenchi çatlayan oje ile yapmak istedim. 
Pembe-Sarı uyumunu ben beğendim :) 
---Zamanlanmış Post---
---29.08.2012---

11 yorum:

  1. aiyyy bunu hiç düşünememiştim ben de deniyeyim bari ayrıca pembeyle sarının bu tonu çok güzel uymuş canım:)

    YanıtlaSil
  2. kuzu pembe ve sarı uyumuna bayıldım ayrıca pembenin tonuna daha da bi bayıldım ama çatlayan oje olması kısmı beni pek açmadı. yaratıcısın vesselam ;)

    YanıtlaSil
  3. renk uyumu süper olmuş canım...
    fikrine sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. pembe sarı uyumuna her zaman bayılmışımdır. bu da çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Cnm ellerine sağlık çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Bu iki renk ne güzel uymuş gerçekten,beğendim;)

    YanıtlaSil
  7. değişikliklerin kadını sana yakışmış

    YanıtlaSil
  8. Çok şirin olmuş çok :)

    YanıtlaSil
  9. cok seker olmus ama catlamasın:))

    YanıtlaSil
  10. 7-24 Makyaj; teşekkürler canım :)

    Hülya'cım, teşekkürler kuzum, beğenmene sevindim :)

    Şirine'm; teşekkürler :)

    MissAdelinne; thanx :)

    Bazen Böyleyim; çok teşekkürler :)

    Peri'm; teşekkürler canım :)

    Followupfashion; beğenmene sevindim :)

    Demet'cim; teşekkürler :)

    Ahu'm; teşekkürler :)

    Kokos Kelebek'im; bu seferlik çatladı ama :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)