19 Eylül 2012 Çarşamba

Bitenler #28

Sonunda birşeyler bitirebildim, yaşasın.
*Signal White Now; yazısı burada
*Fruit Kicks Curl Gel (Bukleli Saçlar İçin Jöle); yazısı burada
*Parmex Aseton; Severim, yedeği mevcut.
*Avon Calming Effects Fondöten; Yazısı burada
*Estee Lauder More Than Mascara; Bir alışverişimde hediye verilmişti, deneme boyu.Tek başına kullandığımda çok memnun kalmadım, ben kirpiklerimi kavrayan, sert kıllı fırçaları daha çok seviyorum galiba. Fırçası çok yumuşaktı, kirpiklerimi kavramadı. Başka bir mascaram ile birlikte kullandığımda daha iyi sonuç aldım, çünkü ne tek başına bu ne de diğeri istediğim sonucu vermiyordu.
*Lumigan Göz Damlası; Malum sebep için kullandım ama hiççç işime yaramadı :(
*Chantecaille Köpük Temizleyici; Vanilya Club kutusundan 
çıkmıştı, çok sevmedim.

***Yazını dipnotu; Bitenlerin yerine hep daha güzelleri gelir inşallah.

6 yorum:

  1. Bende hep temizlik ve bakım ürünleri bitiriyorum, şimdiye kadar hiç makyaj malzemesi bitiremedim :)

    YanıtlaSil
  2. bana rimel ve göz kalemi dayanmıyo :)

    YanıtlaSil
  3. ben de bişeler bitirebilecek miyim acaba yaa:)

    YanıtlaSil
  4. bana rımelll dayanmıyor bırde asetonnn :)

    YanıtlaSil
  5. Aaa lumigan işe yaramadı mı?? O.o Tüh :(

    YanıtlaSil
  6. Sihirli Günlük, ben de bazen bitiriyorum :) Çalışssam daha çok bitiririm aslında, evde olunca arada makyaj yapınca bitmiyor benim de:(

    Dream; allah allah bana da mascara çok uzun süre dayanıyor :(

    7-24 makyaj; aaaa, bitmiyor mu senin de?

    Kokosss Kelebek; canım bana da aseton dayanmıyor :(,

    J.D.'m; yok canım yaramadııı :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)