17 Eylül 2012 Pazartesi

Alessandro One Minute Pedicure Complete / Bir Dakikada Pedikür

Alessandro One Minute Pedicure Complete, Vanilya Club kutusundan çıkmıştı, hangi ay olduğunu hatırlayamadım. Daha önce ara sırada yapardım ama bu sene ilk defa bütün bir yaz boyunca hiç terlik giymedim evde. Ayaklarım yere bastıkça çok rahat ettim ama topuklarım bir felaket oldu. Altı plastik kaplı gibi. Bu yüzden bir yandan da kullanmadığım ne kadar kremim varsa kullanmadığım sıklıkta kullanmaya başladım.
Alessandro One Minute Pedicure Complete peeling yapısında, tanecikli bir ürün. Nemli cilde masaj ile uygulanıyor. Ben ayağımın altı ve üstüne özellikle topuk bölgesine daha fazla olması kaydı ile uyguluyorum. Aramızda kalsın 1-2 sefer kuru cilde uygulamıştım da bu ne biçim bir şey demiştim :) İşim bitip ayaklarımı yıkadığımda yumuşacık, pamuk gibi ayaklarım oluyor. Çok hoşta bir kokusu var.
Vanilya Club Alessandro One Minute Pedicure Complete için bunları söylemiş.
Kullandığım zaman ayaklarıma verdiği rahatlık ve yumuşaklık hissini çok sevdim. Bittiği zaman tekrar almak istediğim ürünlerden.
*** Ürünler denemem için Vanilya Club tarafından gönderilmiş olup, tamamen kişisel görüşlerim eşliğinde sizinle paylaşılmıştır. Vanilya Club yetkililerine bu gönderi için teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. aaa ne güzel bir ürünmüş öyle bütün yükü çeken ayakları şımartmak için birebir.bulursam hemen alırım:)

    YanıtlaSil
  2. cANIM BENİM DOĞRUSU EN ÇOK AYAKLARA BAKMAK LAZIM..GÜZEL BİR ÜRÜN. ÖNERİNE TEŞEKKÜRLER..

    YanıtlaSil
  3. öneriyormusn yani sen ondan haber ver ben ayaklar için etkili birşey düşünüyorum

    YanıtlaSil
  4. Yasemin; tavsiye ederim :)

    Vuslat; yorumun için ben teşekkür ederim :)

    Demet; Öneriyorum tabii ki, yazımda da anlattım zaten :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)