2 Ağustos 2012 Perşembe

Vanilya Club Ağustos Kutusu

Vanilya Club Ağustos ayı kutusu Temmuz sonunda geldi, bu ay aceleleri vardı sanırım :)
Bu ay ki kutunun bir de sloganı vardı ''Kutumuza sığamadık'' Nedenini aşağıda göreceksiniz :)
a
Yine kutuyu sabredemeyip açtım, sonra da açmamış süsü verip foto çektim. Ama açmamışım gibi pek yapamadım galiba :) 
Freeman Moisture Conditioner 
Aldo Vandini - Extra Hand Creme - Zeytin & Nar Aromalı El Bakım Kremi 
Aldo Vandini - Rosso Serisi - Sıkılaştırıcı Selülit Giderici 
Happy Morning Tek Kullanımlık Diş Fırçası 
Marc Jacobs / Oh Lola!  
Toplu Görünüş
Gördüğünüz gibi bu ay ki kutuda 3 adet tam boy ürün var. Bu yüz de kutu için de kutu çıkardı ya, ona sığamadıkları için ''kutumuza sığamadık'' demişler. 
Ürün tanıtım kartı geçen 2 ayda yoktu, tekrar göndermişler ama ürünler ile ilgili açıklamalar eksik. Bir de Vanilya Magazin olmadığı için ürünler nedir, neye yarar konusu eksik kaldı.
Tam boy ürünlerden dolayı güzel bir kutu ama, keşke.... Ahh keşkee... Makyaj malzemesi çıkaydı iyiydi.

Üye olmak isterseniz buradan alalım


*** Ürünler denemem için Vanilya Club tarafından gönderilmiş olup, tamamen kişisel görüşlerim eşliğinde sizinle paylaşılmıştır. Vanilya Club yetkililerine bu gönderi için teşekkür ederim.

13 yorum:

  1. krem ağırlıklı olmuş bu ay.Güle güle kullan Sevdacım.

    YanıtlaSil
  2. Aynen katılıyorum canım, makyaj malzemesi istiyoruz :D güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  3. canım güle güle kullan firmaya söyle bana da bir kutu paslasınlar :)))

    YanıtlaSil
  4. ya bu Vanilya Club fiyatını düşürsün ya da bana da denemem için bi kutu göndersin bende bakıp görmek istiyorum! :D güle güle kullan, deneyince tekrar yazar mısın? :)

    YanıtlaSil
  5. kremlenirsiniz artık evcek canım :)) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. oooh yeni cicilerini gülegüle kullan tatlım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan hepsini kuzum ^^ Aldo Vandini'lerin kokularını ve yapılarını çok beğeniyorum ben ^^

    YanıtlaSil
  8. gule gule kullan canim. ben bu ayki kutuyu hic begenmedim. sanirim en sansizi benim vanilya kutu'nun :( http://atelier87.blogspot.com/2012/08/vanilya-club-agustos-kutusu.html

    YanıtlaSil
  9. Bazen benimde aklıma kutuyu açtıktan sonra geliyor önce fotoğraflamam gerektiği=)Güle güle kullan kremlerini canım;)

    YanıtlaSil
  10. Cnm selülit giderici işe yararsa yazarmısın,benimde öyle bir şeye ihtiyacım var ama işe yaramıyorsa boşa almıyım cnm:)

    YanıtlaSil
  11. Undenied, evet canım krem ağırlıklı, teşekkürler :)

    Makeupwithstyle, teşekkürler canım :)

    Hülya'cım, hehehe iletiyorum canım :) teşekkürler :)

    Shewgy, teşekkürler canım, deneyince yazacağım hepsini :)

    Hamide'm, anca bana yeter bunlar :)

    Gurme Şirine, teşekkürler canım :)

    J.D., teşekkürler kuzummm :) Ben ilk defa kullanacağım.

    Learningjunkie, okudum postunu canım, geçmiş olsun :(

    Followupfashion, benim heyecandan, önce görmek istiyorum. Teşekkürler canım :)

    Rebel'cim, teşekkürler canım :)

    Kozmetik Perisi, tamam canım, kullanabilirsem, yazarım :)

    YanıtlaSil
  12. iyi günlerde kullan şekerim ben freeman ürünlerini çok beğenirim

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)