8 Ağustos 2012 Çarşamba

Rimmel Color Show Off Lipstick / 120 Be Bold

Rimmel Color Show Off rujumu bir Watsons alışverişi esnasında nar çiçeği tonlarında bir kırmızı arıyorum ben yaa diyerek aranırken sepete atıvermiştim :) Uzun bir cümle oldu ama, bu aranmalarımda ruju bulmama tabi ki oradan bir görevli yardım etti. Sağolsun :) 
İyi ki aldığım dediğim, severek sürdüğüm, bayıldığım bir ruj. Tam istediğim gibi :) 
Kadife gibi bir yapısı var ve çok kolay sürülüyor. Ne çok mat ne de çok parlak.  
Kalıcılığı orta. Bir de eğer kuruyan, çatlayan, soyulan dudaklarınız var ise size göre olmayabilir. Önce dudaklarımıza bakım yapıyoruz, sonra kullanıyoruz :)
Watsons'ta Rimmel ürünlerinde sık sık %50 indirim oluyor, ben de %50 indirim ile 6TL gibi bir rakama aldım. 
Çok, çok seviyorum, yine alırım (hatta 110 numara fena halde aklımda) ve tavsiye ederim :)

5 yorum:

  1. GÜLE GÜLE KIRMIZI KIRMIZI KULLAN SEVDAM..

    YanıtlaSil
  2. Vuslat'cım, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. kuzum güle güle sür sürüştür :) ben de istiyorum ben de :))) içimdeki alışveriş canavarını uyandırıyorsun yapma etme kuzum :)

    YanıtlaSil
  4. Ambalajı çok şıkmış, güle güle kullanın :)

    Şu anda blogumuzda bir çekilişimiz var, katılmak isterseniz bekleriz :)

    http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

    YanıtlaSil
  5. Hülya'cım, teşekkürler canım :) off sorma ben de neler neler istiyorum da işte, kendimi durduruyorum. Bunlar parayı bulunca kaptıklarımdan :)

    Güzelliknehri, teşekkürler :) Bakıyorum çekilişinize.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)