7 Ağustos 2012 Salı

Missha Perfect Cover BB Krem No: 21

Daha önce şurada Sevgili J.D. sayesinde MisshaShop'tan kazandığım Missha BB Krem'imden bahsetmiş, deneyince yorumlayacağımı da söylemiştim.
ÖZELLİKLERİ
1- SPF 42 PA +++ yüksek güneş koruma faktörü 
2- Kırışıklık kapatıcı ve giderici onarıcı özelliği 
3- Cilt yaşlanması ve geciktirici özelliği 
4- Akne /sivilce /leke/onarma ve kapatma özelliği 
5- Cildi nemlendirme ve hava alma özelliği 
6- Ortalama 12 saat ciltte kalma etkisi 
7- Yüzde orta derece kapatma özelligi(bitkisel olduğu)için 
8- Yüzde temizliğe ihtiyaç duymama özelliği 
9- Ciltte ki terlemede ve sıcakta akmama özelliği 
10- Mükemmel bir makyaj altı fondöten krem bazlı özelliği 
11- Ölü deriyi ve hücreleri yenileme özelliği 
12- İçeriğindeki inci tozu sayesinde cildi beyazlatma özelliği 
13- Cildi sıkılaştırma/besleme özelliği 
14- Cildin canlı parlak ve sağlıklı ışıl ışıl yapma özelliği

Yaz başından beri haftada 2-3 kez kullanıyorum. Sürerken ellerimi kullanıyorum, son zamanlarda acelem olduğundan fırça ile uyguladım ama el ile uygulamak daha iyi gibi. 21 numara aslında bana açık, ilk kullanmaya başladığımda çalıştığım için -işyeri de klimalı olunca- üstüne daha koyu tonda bir pudra sürüyordum, ruh gibi görünmeyeyim diye. Fakat şunu farkettim, ilk sürdüğümde bembeyaz, ruh gibi oluyorum fakat bir süre sonra yüzüme oturuyor ve tenimle aynı renk oluyor, hiçbir şekilde sırıtmıyor. Son zamanlarda pudra sürmüyorum artık üzerine. Kapatıcılığı orta seviye de, eğer ki çok sorunlu bir cildiniz yoksa size yetecektir. Benim cildim biraz problemli, kırmızılıklar falan var. Renk düzenlemesi konusunda bana yetiyor. Gün sonuna doğru parlama yapıyor ama olacak o kadar. Kırışıklık kapatma / onarma, sivilce onarma falan gibi özelliklerini henüz görmedim, kullananlar memnun ama bana abartı gibi geliyor. Bir de yıkamaya / temizlemeye gerek yok diyorlar ama ben rahat edemiyorum, yıkıyorum mutlaka. Tabi en büyük bonusu da 42 faktör oluşu.
Ben kendim almadım ama -Türkiye'de de sahteleri olduğu söyleniyor- elimdeki bitince mutlaka yurtdışı alışverişi ile ya da yurtdışında yaşayan yakınlarımdan isteyerek tekrar kullanacağım.
Özetle; tavsiye ediyorum :)

7 yorum:

  1. çok güzel bir hediye kazanmışsın, güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  2. güle güle sür sürüştür kuzuuuu :))))

    YanıtlaSil
  3. güle güle sür sürüştürrr

    YanıtlaSil
  4. Pinky Fashion, teşekkürler :)

    Hülya'cım, teşekkürler :)

    Demet'çim , teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. bu cok hossuma gıttı rengı ve uyumu ıLe ya keske sadece nette degılde buralarDada olsA bb lerın arasındaen guzellı bu sekılde ıtal ve yabancı ve ulasılmayan mallar oluyor malesEf.....

    YanıtlaSil
  6. Matruşka; maalesef en uygun satın alma yolu intrnet. Gerçekten çok güzel bir ürün ama ulaşması zahmetli :(

    YanıtlaSil
  7. eft haKlısın sanırım baska caresı yok alıcak olaNın ama ama gel gor kı tenımde denemeden karar veremem bu üzüCü işde alması hem zahmetlİ hemde tereddütLü ;/ :(((

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)