29 Ağustos 2012 Çarşamba

Gosh Duo Fibre Fırça

Marmaris'e gitmeden 2-3 gün önce Sevgili Tannesi ile buluşup Eminönü'ne gitmiş, çok güzel alışverişler yapmıştım. Özellikle twitterdan takip edenler bilirler :) Öyle güzel şeyler aldım ki bunları mutlaka paylaşacağım ama öncelikle Gosh  Duo Fibre Fırça'dan bahsetmek istiyorum.
Sevgili Tannesi ile bu fırça ile ilgili bir mazimiz vardı da :) Eminönü'ne gittiğimizde kozmetikçileri dolaşırken fırçayı görür görmez atladım, bak burada ne var diye. 
Tannesi de fırçayı elimden alıp satın alarak bana hediye etti :) 
Çokta iyi etti, uzun zamandır aklımdaki bir fırça idi. Gördüğünüz yerde hemen kapın, fiyatı da çok uygun, çok amaçlı bir kullanım alanı da var. 
Fırça ile ilgili şu anda yorum yapamıyorum, kullanma fırsatı bulamadım. Açıkçası şu anda benim olması bile beni mutlu ediyor. Ama daha ne için kullanacağımı kestiremedim. Fikri olan varsa ve paylaşırsa memnun olurum. Şu anda allık fırçası olması ağır basıyor.
Tannesi'ye hediyesi için çok teşekkür ederim, gerçekten çok memnun oldum :)
---Zamanlanmış Post---
---24.08.2012---

8 yorum:

  1. Fiyatını merak ettim ne kadar acaba?

    YanıtlaSil
  2. canım macin fırçasına benziyor:) fondöten olarak kullanılıyor ama ben öyle denediğimde pek sevemedim:/
    bu goshtan bulsam hemen bende atlardım ama iyi günlerde kullan:*

    YanıtlaSil
  3. canım genelde duo fibre lar fondöten fırçası olarak kullanılır ama sen pudra içinde krem ve toz allık içinde kullanabilirsin hatta kapatıcı bile sürülüyor.. az ürünü çok alana yayıp kapatıcılığını biraz azaltıyorlar ama hafif uygulama sağlıyor.. çizgi çizgi görünümü yok ediyor <3

    YanıtlaSil
  4. Canim gule gule kullan. Ankara'ya gittigimde sana bundan alacaktim ama kismet olmamisti biliyorsun... Insallah sendeki fazla kil dokmez, benimkinde biraz olmustu. Fondoten, pudra ve allik icin kullanabilirsin. Fondotenin kapaticiligini arttirirken alligi guzelce dagitmada basarili. Fircaya azcik pudra al ve alliginin ustunden gec; bayilacaksin. Misshani da bununla surebilirsin.Merak edenler icin Eminonu Zazahan'daki bir toptancidan aldik. :) operim.

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan fıstık. canın ne için isterse, sana nasıl daha iyi hizmet ettiğini hissedersen o yönde kullan bu ciciyi bence ;)

    YanıtlaSil
  6. Dyguu, 9-10 TL civarlarında aman daha fazla diyen olursa alma :)

    7-24 makyaj, teşekkürler canım :) Ben de eneyeceğim bakalım en iyi randımanı neyde alacağım.

    Karbeyaz'cım, öncelikle hoş geldin, merak etmiştim seni. Ve teşekkürler, be nde sıra ile deneyeceğim bakalım en çok neyi sürmeyi seveceğim fırçam ile :)

    Kozmetik Perisi, teşekkürler canım :)

    Tannesi, canım hatırlamaz mıyım, o yüzdedn dedim bu fırçanın aramızda hikayesi var diye :) Güzel yorum için teşekkürler :)

    Hülya'cım, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. güzel bir hediye olmuş iyi günlerde nasıl arzu edersen o amaçla kullan iyi bir allık fırçasına benziyor bende birgün çok keyif alarak kullanacağın bir hediye verebilmek istyerim sana

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)