10 Ağustos 2012 Cuma

Garnier BB Krem / Medium

Garnier BB Krem fırtınası eserken Gratis'te görüp hemen sepete atmıştım. Bir de light tonu vardı varmış, fakat rafta yoktu, ben de bana medium daha uyar bence diye düşünmüştüm.
Ben, her zaman ki ben olarak, BB kremi attım bir köşeye. Nasılsa yazın kullanacağım diye denemedim bile. Sonra yorumlar geldi bir bir, light tonu iyiymiş, medium çok koyuymuş, zaten işe de yaramazmış, yağlandırıyormuş, sivilce yapıyormuş v.s. v.s. Tabi ne oldu, daha kullanmadan üründen soğudum. 
Sonra Mayıs sonu, Haziran başı gibi kışlıkları kaldırıp yazlıklara geçince, makyajda da yazlıklara geçme vakti dedim. Ve BB Kremimi bir de ben deneyeyim nedir ne değildir diyerek kullanmaya başladım. O gün bugündür de Missha BB Kremimle dönüşümlü olarak kullanıyorum. 
Garnier BB Kremin Özellikleri şöyle;
ANINDA MÜKEMMEL BİR CİLT ( Vitamin C türevi + Mineral Pigmentler )
* 24 saat nemlendirir.
* Cilt rengini eşitler.
* Pürüz ve çizgileri gizler.
* Sağlıklı bir ışıltı verir.
* GKF 15 ile UV ışınlarından korur.
Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı, '' anında mükemmel cilt görünümü '' elde etmeniz ve cilt renginizi doğal yollar ile eşitlemek için antioksidan ve aydınlatıcı etkileri ile bilinen C vitamini türevini mineral pigmentlerle birleştirdi.
Bir kere koyu sandığım, korktuğum renk o kadar da koyu olmadı. Hele ki şu günlerde bronzlaştığım için tamamen oturuyor cildime. Normalde cildim problemli, kırmızılıklarım falan var. Ama yıllardır tamamen kapatıcı fondötenler yerine, ince, daha doğal duran, sadece renk eşitlemesi benim için yeterli olan ürünler kullanıyorum. Garnier BB Krem'de bu yönden tam istediğim gibi. Yıllar yılı matlaştırıcı ürünler kullandığım için cildim artık yağlı değil, karma. Burun bölgem de de uzun zamandır parlama, yağ kusma sorunu yok. Sanırım bu yüzden parlama sorununu, yağlandırma sorununu yaşamadım. Genelde de üstüne pudra geçmeden kullanıyorum. Özel bir yerlere gideceksem, daha kapatıcı bir makyaj istiyorsam pudra geçiyorum.
Benim için tek olumsuz tarafı, ilk sürdüğüm anda fazla parıl parıl olması. Hani o görüntüye bakarak yağlı gibi gelebilir. Canlı görünsün diye ekledikleri maddede doz aşımı olmuş galiba :) Onun dışında kalıcı değil. 4-5 saat anca dayanıyor. Bir de hemen herkesin söylediği, şikayet ettiği kokusu var. Evet parfümlü bir ürün. beni çok rahatsız etmedi ama kokuya duyarlı olanların deneyerek alması gerekiyor.
Biliyorsunuz, kozmetik ürünlerinde beğeniler tamamen sizin cilt tipinizle ilgili olarak değişebiliyor. Dünyanın en iyisi dedikleri bir üründen memnun olmadığımız da oluyor. Cildiniz çok yağlı ise, parlama sorununuz var ise diğer arkadaşlarımın yazdıklarını dikkate alsanız daha iyi. Ya da denemeden karar vermemek en iyisi.

9 yorum:

  1. NİCE SENELERE CANIM.
    ÇOK YAŞA EMİ...:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  2. garnier in ürünlerini hiç kullnmadım... :(((
    ama merak da ediyorum :)))
    sevgiler canım....

    YanıtlaSil
  3. bu urunu cok merak edıyorum sevdacım bende alıcam en kısa zamanda tavsıyene uyucam:)

    YanıtlaSil
  4. Bir kase Lezzet, çok teşekkür ederim :)

    Gurme Şirine, ben de merak ettiğimden aldım :) Sevgiler...

    Biricit'im, umarım sen de beğenirsin :)

    Longing, teşekkürler, bakıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  5. canım güle güle kullan. hani bahsetmişsin ya ilk sürdüğünde oluyor diye, ben o ışıltıyı çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Hülya'cım, ben de ilk bakışta yüzüm yağlanmış gibi görünüyor, sevmiyorum o ışıltıyı :)

    YanıtlaSil
  7. :))) benim yüzüm ne zaman öyle görünse birsürü kişi soruyor bana ne kullanıyorsun cildine çok güzel diye :) nasıl hoşuma gitmesin ki o ışıltı! :))))

    YanıtlaSil
  8. bu ürünü bende kullanıyorum ilk kullandığım zamanlar yüzümde soyulma yaptı baya moralimi bzdu sonrada sivilcelenince bnde attım bir köşeye:)



    bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)