9 Ağustos 2012 Perşembe

Flormar Long Wearing Ruj / L12

Flormar Long Wearing Ruj  / L12 en sevdiğim rujlarımdan. Bu şekilde siyah bir ambalajı var, aslında ambalajını da seviyorum ama gördüğünüz gibi henüz bir kaç ay olmasına rağmen üzerindeki yazı silindi. 
Kalıcı / uzun süreli / dayanıklı ruj ama hem sürümü kolay hem de oldukça parlak. Bu benim bir rujda aradığım özelliklerden biri, çünkü mat rujları pek sevmiyorum :) 
Ne kadar güzel bir renk değil mi? İsminin kalıcı ruj olduğuna bakmayın, tamam oldukça uzun süre dayanıyor ama yine de kalıcılığına orta diyebilirim.  
Kendisini canlı renk ruj arayışımda aldım, sürmekten de büyük keyif alıyorum. Ruj tazelemeyi de çok sevdiğimden sürekli tazeliyorum.
 Uygun fiyatlı, güzel bir ruj arıyorsunuz kesinlikle tavsiye ederim.

5 yorum:

  1. kuzu sen de nerde güzel renk var hepsini toplamışsın maşallah :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Flormar ruj hiç kullanmadım ama kuzenimde çok övüyor. bende almayı düşünüyorum;)

    YanıtlaSil
  3. Hülya'cım, bu tonları seviyorum canım ve evet rujlarımın renkleri çok güzel :) Teşekkürler

    Pinky Fashion, Uygun fiyatlı ve çok güzel ürünleri var, bir şansı hakediyor bence :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu tonlarda kullanmayı seviyorum yazın, çok şeker rengi, güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)