23 Ağustos 2012 Perşembe

Bitenler #27

Yaklaşık 2 ay, hatta daha fazladır düzensiz bir hayat yaşıyorum. Ben bir yerlere gittim, sürekli misafirlerimiz geldi gitti derken yorgunluktan, aceleden ne makyaj yaptım ne de cilt bakım ürünleri mi doğru dürüst kullandım. Bu yüzden de doğru dürüst birşeyler bitiremedim. Genelde deneme boy ürünlerden oluşan son bitenler listem;
Soldan sağa;
Hint Yağı; Badem yağı ile karıştırıp kaşlarıma ve kirpiklerime sürdüm. Memnunum ama şu anda başka şeyler deniyorum.
Vücut Sütü; Nerden elime geçtiğini bilmiyorum, kalınan bir otelden olabilir, adını aradım bulamadım. Ama fena değildi.
Nivea Deodorant; Gratis'ten hediye verildiğinde kullanmıştım, sonra bu boyların Gratis'te satıldığını farkedince sürekli almaya başladım. Çok beğeniyorum :) 
Colgate Sensitive Pro-Relief Diş Macunu; Tam benim hassas dişlerime göre. Kullandığımdan beri sıcak soğuk hassasiyetim minumuma indi, hiç yok bile diyebilirim. Tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. Diş Macunu ile deodorant benimde olumlu oy kullanabileceğim ürünlerden canım, yenilerine sağlık:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Pembe Evren'cim, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)