18 Ağustos 2012 Cumartesi

Bitenler #26

Syoss Şampuan; Yazısı burada
Avon Senses Waterfall Duş Jeli; kokusu çok kalıcı olmasa da güzeldi. Sevdiğim  bir duş jeli.
İpana Pro-Expert Diş Macunu; hassas dişler için. Fena değildi.
Liquid Gold Yüz Yıkama Jeli; Vanilya Club kutusu ile gelmişti, deneme boy, pek birşey anlamadım.
Flormar 424 oje; Çok, çok sevmiştim, bittiğine üzüldüm bile düşünün. Neyseki kolay ulaşabileceğim bir oje :) Yazısı burada
Watsons Burun Bandı; Yazısı burada . Memnuniyetten ziyade alışkanlık oldu, bu yüzden mutlaka alıyorum, kullanıyorum :(

7 yorum:

  1. sevdacım o kadar anlattın twete gelmesem olmazdıda hala acemiyim yavv mesela ordan bişey yazamadım epey kurcalamam gerekicek çok güzel bir akşamdı tekrar teşekkür ederim bu arada daha kalabalık bir blog buluşması ayarlıyorum detaylar sonraaa:))) öptüm...

    YanıtlaSil
  2. nesrinin bloğu...
    http://nessinkelebekleri.blogspot.com/
    ve ablası dileğin bloğu..
    http://dilekbugdaytanesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ayy o burun bantlarını bnde cok merak edıyorum hemen bakıcam yazısına:))
    http://7-24makyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ya nasıl oke bitiriyorsun şeker. Takip ediyorum o kadar çok oje bitirdinki,tek ojen olsa biterde bu kadar çok ojen varken nasıl bitiyor?

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlıymış blogunuz =) biraz geç keşfettim sanırım =/

    YanıtlaSil
  6. Daphne'cim bekliyorum detayları, bence de çok güzel bir akşamdı :)bloglara da bakıyorum hemen :)

    Demet'cim, teşekkürler :)

    7-24 makyaj, alışkanlık oldu kullanıyorum amaaa... :)

    Özge'm, çoğunu açmadım, bir ojeye ağırlık verip aynı anda en fazla 5-6 ojeyi açık tutuyorum bazen 7-8 oluyor ama 10u geçmiyor o yüzden bitiyor canım :)

    Girlshygirlguide, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)