15 Ağustos 2012 Çarşamba

Bitenler #25

Bu aralar çalışmadığım için ürün bitirmek benim için mucize gibi bir şey, hiçbirşeyi düzenli kullanmıyorum çünkü. İşte bunlar son zamanlarda bitenler;
Pearl Drop Diş macunu; Ablam almıştı, o  kullanmayınca ben tırnaklarımı fırçalayarak bitirdim :)
Sedolin Şampuan, Seboreik dermotit olduğunu düşündüğüm sorunum yüzünden almıştım, ilk günlerde çok iyi geldi, saç diplerim rahatladı. Son bir kaç kullanıma saç diplerim eski haline döndü. Çokta düzenli kullanmıştım aslında :(
Ann Yvette Pearl ayak kremi; Kullananlar çok memnun olduklarını söylüyorlar ama benim için normal ayak kremlerimden bir farkı yoktu. 

9 yorum:

  1. Ann Yvette ayak kremini ben beğenmiştim canım :) Ürün bitirmek çok güzel değil mi? ;)

    YanıtlaSil
  2. bende bır guzel krem bulamadım ayak ıcın

    YanıtlaSil
  3. Sedolin şampuandan birşey anlayamamıştım bende, yarısına geldim sonra bıraktım neden bilmiyorum, fena da değildi aslında..

    Bitirmek iyidir iyi, yenilerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  4. :) bitir gitsin kuzum yenilerine sıra gelsin hadi bakalım :)

    YanıtlaSil
  5. bu diş macunu ile tırnak fırçalama işini ben de yapıyorum iyi geliyor..

    YanıtlaSil
  6. Valla sevdam senin yazılarını özlemişim, bitenler kalabalığı kalkınca yer açılıyor dimi :)

    YanıtlaSil
  7. ayak ıcın guzel krem yok bence:) vazalın en cok yumusaTAN

    YanıtlaSil
  8. Makeupwithstyle, çok güzel hem de, çok bitireyim ev boşalsın istiyorum :)

    Grace'im, ben de bulamadım, bi bulsam hep onu alsam ama yok yok :(

    Pembe Evren, Sedolin ilk çok iyi geldi de sonra neden fayda etmedi anlamadım :( Bitirmek süper, hele de benim gibi stokçular için. Evde yer açılıyor :)

    Demet'im, inşallah. merci canım :)

    Hülya'cım, gelsin bakalım :)

    Audrey, ben de, alışkanlık oldu her oje çıkardığımda başka bir şey ile dönüşümlü kullanıyorum, iyi geliyor bence de :)

    Aslı'm, hoşgeldin, ben asıl seni özledim. :)

    Kokosss Kelebek,ben de ayaklarım için umudumu kaybettim zaten :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)