12 Ağustos 2012 Pazar

Avon Shine Attract Ruj / P302

Avon Shine Attract Ruj ''Nemlendirici özellikli parlatıcı dış yüzeyi sayesinde ise dudaklarınıza ışıltı verir.'' Vaadi bu. Ambalajı da yukarı da gördüğünüz gibi, beğenmeyenler olmuş ama ben sevdim ambalajını. 
Dışı şeffaf gloss kaplı, ortada asıl renk var. Gloss kaplama sayesinde ıslak, parlak bir görünüm elde ediyorsunuz. 
Bu rujdan çok memnun olan kişileri görüp almıştım, fakat bende ki renkten mi bilemedim, ben kullanamıyorum. Fotoğrafta biraz belli olmuş ama sürdüğümde yol yol oluyor, asıl ruj kısmını net hiç süremiyorum. Aralarda boşluklar bırakarak sürülüyor. Bu yüzden sürdükten sonra elimle dağıtmak zorunda kalıyorum.
Sürümü zor olduğundan bir daha almayacağım bir ürün...

18 yorum:

  1. Bende sevemedim bu ruju, arkadaşım almayı düşünüyordu ona verdim.

    YanıtlaSil
  2. Melodram, çok sevenler olunca bende mi sorun var demiştim, yalnız değilmişim :)

    YanıtlaSil
  3. rujlarda en sevmediğim şey yolyol durmaları, net rujları seviyorum bende belirsiz istesek gloss süreriz dimi:) avonun rujlarını bir dönem çok seviyordum sonra çabuk eridiklerini,çizgili durdukları farkettim şimdi elimde kalan birkaç taneyi kullanıcam onun dışında almıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Böyle yol yol olanlar rujlar çok fena cnm ya,insan aldığına pişman oluyor

    YanıtlaSil
  5. Özge'm, ben de hiç sevmem ve gloss ya da parlak rujlardan ziyade ben de net tek sürüşte belli olan rujları seviyorum :) Bende avonun 2 ruju var bayılıyorum onlara ama artık avondan birşey almıyorum :(

    Kozmetik Peri'm, aynen canım çok pişmanım :(

    YanıtlaSil
  6. Sevdacım gerçekten kullanışsız bir ürün bu ruj. Ben de blogumda konuyla ilgili bir post hazırlamıştım http://sihirlimavi.blogspot.com/2012/02/avon-shine-attract-rujlar.html
    Allah'tan sadece numune almakla yetinmişim. Yazık olacaktı paralarıma...

    YanıtlaSil
  7. SihirliMavi, okudum canım. Ben de o günlerde almıştım zaten, ilk çıktığı zamanlarda. Sen iyi yapmışsın numune almakla :(

    YanıtlaSil
  8. hımm ben de merak ediyordum bu ürünü ama sanırım almamak daha mantıklı :)

    YanıtlaSil
  9. özel günler dışında pek ruj kullanmıyorum :((
    yine de bilgilendirdiğin için teşekkürler canım...
    sevgiiler...

    YanıtlaSil
  10. canımcım bu ruj bir tek fırçayla uygulandığında adam gibi duruyor, gıcık oluyorum :D ablam da tam tersi bayılıyor, ona verdim :D

    YanıtlaSil
  11. allah allah ben bunun açık pembesini aldım ve çok memnun kaldım, şaşırdım böyle sorun çıkmasına, ben pudranın üstüne uyguluyorum genelde hiç sorun yaşamadım, ton belirgin de ondan mı acaba.

    bu arada mimlendiniz efendim!
    http://pembeeevren.blogspot.com/2012/08/ilk-mim-15-yl-sonra.html

    YanıtlaSil
  12. kırmızının makyaj dünyasındaki modası asla geçmiyor..şeffaf kırmızı özellikle tercihim

    YanıtlaSil
  13. bende kullanamıyorum malesef:((

    YanıtlaSil
  14. Hülya2cım, dudak rengine yakın bir tonu var sadece o güzel, diğerleri hep böyle sanırım. Yine de alma sen, git başka güzellikler bul :)

    Gurme Şirine, ben de rujsuz yaşayamıyorum :)

    Shewgy, evet canım ben de fırça ile deneyeceğim :(

    Pembe Evren, sanırım ton belirgin evet ondan, açık renklerle ilgili pek sıkıntı yaşanmamış. Mim için de teşekkürler, bakıyorum hemen :)

    Severim Deliyi, kuzum o ruj bu değil ama :)

    The Bircan, sen de mi? :(

    YanıtlaSil
  15. bence de ben başka güzellikler bulayım kuzum :)

    YanıtlaSil
  16. bndede bu renk var cnm aslında nemlencdrıcılı old ıcın guzel ama net bi sürümü yok cdden ;)renk alabılmek icin bayagı dolandrmak gerek ;)

    YanıtlaSil
  17. Ayshenur, çok uğraştırıyor beni canım, o yüzden hiç ısınamadım :(

    YanıtlaSil
  18. sen kullanmıyorsan ben hiç kulannamma demektir dudaklarıı kalemle boyamaktan keyif alan biri olarak

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)