13 Ağustos 2012 Pazartesi

Alessandro Fresh Up Ruj / 14 Pink Lady

Bu ruj bana Vanilya Club kutusu ile gelmişti. Tester sanırım, gerçek ambalajı siyah ve çok şık. 
Vaatleri şu şekilde;
Yüksek kalite, renk bakım & tazelik !
Nane ekstreleriyle ferahlatıcı his...
Vitamin E ve hyalurone ile Anti-Aging etkili
UVA ve UVB (SPF15) koruması ile dudakların yaşlanmasını azaltır.
Macadamia yağı nemlendirir, yumuşatır, maksimum konfor sağlar.
Yüksek kapatıcı pudra ve kalıcı renkler.
Çok ışıltıcı inci ekstreli, çekici ve pırıltılı dudaklar 

Sürdüğünüzde tek seferde rengini veren harika bir ruj. Tam benim sevdiğim gibi, pudralı olduğu söyleniyor ama canlı ve parlak görünüşlü. Rengi de fuşyaya yakın bir pembe, harika bir renk. 
Dudakta kuruma yapmıyor, kalıcılığı ise oldukça iyi.
O kadar güzel ki, tekrar tekrar alabilirim :)
Bu arada Vanilya Club'ta bu rujda kampanta var, 2 tane alana 1  tane hediye.
Buradan inceleyebilirsiniz.

15 yorum:

  1. bloğumda ''SANAL İFTAR''yapıyorum bu özel davetimde sizide görmekten gurur duyar postlarınızı merak ile bekliyoruz çörekotum.blogspot iyi ki varsınız

    YanıtlaSil
  2. ayyiii ne kadar güzel bi renk tam yazlık canım güle güle kullan:))
    http://7-24makyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. oh renge bak renge. İçim açıldı. çok sevdim. güle güle kullan sevdacığım..

    YanıtlaSil
  4. rengi güzelmiş,güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  5. Sema, bakıyorum hemen bloguna :)

    7-24 makyaj; teşekkürler canım :)

    Vuslat'cım, çok teşekkürler :)

    Gülçin; teşekkürler :)

    Grace; teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir renk bu *.*

    YanıtlaSil
  7. Kozmetik Perisi, çok, çok güzel :)

    J.D., evet canım, tam bu yaz istediğim gibi :)

    YanıtlaSil
  8. Bana da aynisi geldi hos bir renk :)

    YanıtlaSil
  9. rengı harıka bayıldım ıcerığıde cok guzelmıs gulegule kullan:)

    YanıtlaSil
  10. rengi çok güzelmiş canım...
    güle güle kullan....
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. rengi de içeriği de harika görünüyor, güle güle kullan canım :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Audrey, kesinlikle çok hoş, bugün yine sürdüm yine bayıldım :)

    Biricit'cim, evet içerikte çok iyi :)

    Şirine, çok teşekkür ederim canım :)

    Pembe Evren, çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  13. seni ruj canavarı seni utanmadanda halende alırım diyor 1599. rujunumu alıcaksın el insafff iyi günlerde kullan sana ruj çok yakışıyor;)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)