3 Temmuz 2012 Salı

Zeytinli Kek (Ya da Zeytinli Ekmek)

Geçtiğimiz hafta misafirlerimiz vardı. Annem ile erkenden kalkıp hazırlıklara başladık. Ben ilk olarak Sevgili Sevalce Lezzetler'in blogunda gördüğüm Zeytinli Kek / Ekmek'i yaptım.
Aslında başka çok güzel şeyler yaptık ama misafirlerimiz beklediğimiz saatten 1,5 - 2 saat önce gelince hazırlıksız yakalandık ve koşturmaktan fotoğrafta çekemedim. 
Benim geleneksel misafir karşılama serenomim, çikolatasız misafir karşılamam :)
Aslında tarifte dikdörtgen kek kalıbı kullanılmıştı, o biraz üstlerdeydi aramaya üşendim. Yuvarlak kalıba yapıverdim. 

Ben normal / elektrikli / mini fırında yaptım. Tarifte beyaz ve tahıllı un birlikte kullanılmış, ben sadece tahıllı un kullanarak yaptım, bunun haricinde tarife birebir uydum, zamanlarda dahil. Ekmeciklerimin içi biraz yumuşak oldu. Ama büyük bir sorun değil, gerçekten çok lezzetli idi. Hani farkedilecek, olmamış denecek gibi değildi. Normalde de böyle mi oluyor bilmiyorum ama keşke 5 dakika fazladan tutsaydım dedim, bir dahakine öyle yapacağım. Ve fesleğen ile kekik ekleyeceğim. 

6 yorum:

  1. hımmm nefis görünüyor.fesleğen ve kekik de çok yakışır eminim:)eline sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Sevdacım ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor. Bu arada piti piti 'patlıcanlı ve patatesli tarifler etkinliği yapıyor tarif göndermek istersen arkadaşımıza bir destek olsun. Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  3. cıkolatalara bayıldım ayrıca bende ıstıorum zeytınlı kekten:D
    mımledım senı canım:D

    YanıtlaSil
  4. eminim çok lezzetli olmuştur canım eline koluna sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Ysemin, teşekkür ederim :)

    Vuslat, çok teşekkür ederim. Ben kaçırdım galiba o tarif etkinliğini :(

    Biricit'im, sen gel yeter ki ya, sana da yaparım :)

    Hamide, teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  6. demetçiğin zengin olsada sana daha neler neler alsa güle güle kullan kuzum o kekten,ekmekten bende istiyom ayrıca özleidm seni sesinide duyamadım bu gün gel artık ya :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)