9 Temmuz 2012 Pazartesi

Vanilya Club Temmuz Kutusu

Aslında kutu neredeyse ayın ilk günlerinde bana ulaştı ama ben tatil hazırlıkları v.s. derken ancak yazabiliyorum.


Az ama öz ürünler vardı ama sanki kalitede bir düşüş var gibi.   Önceden kutunun içinden çıkan ürün tanıtımlarının olduğu, fiyatlarının falan yazdığı kart ve ürünleri koruması için kutuya konulan kurdele gibi siyah kağıtlar 2 aydır yok.
İşte bu ay ki kutudan çıkanlar; 
Calvin Klein Beauty Bayan Parfümü; Hafif bir koku ve bilyeli şişesi çok hoşuma gitti :) 
Perricone MD Nutritive Cleanser ; Cildi kurutmadan günlük kalıntıları temizler, daha parlak, pürüzsüz ve ışık saçan bir cilt yüzeyinin oluşmasını sağlar. Cildi besler ve arındırır. 
Rubis Sweezer Cımbız; İdeal gerginlik, yüksek denge ve doğru ergonomik form ile pratik uygulama
 Keşke bana da renklilerinden gelseydi :(
Alessandro 1 minute pedicure complete - 1 dakikada pedikür 
Calvin Klein Beauty Makyaj Çantası; İşte bu çantaya bayıldım, hemen de kullanmaya başladım.
Vanilya Club hakkında bilgi için buradan
Üye olmak için buradan

*** Ürünler denemem için Vanilya Club tarafından gönderilmiş olup, tamamen kişisel görüşlerim eşliğinde sizinle paylaşılmıştır. Vanilya Club yetkililerine bu gönderi için teşekkür ederim.

9 yorum:

  1. ya bende istiyorum bu kutudan ama çok pahalı yaa, sanırım pek deymiyor da o paraya...

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım :) Ürünlerin boyutu tatmin edici bu ay ama keşke makyaj malzemesi de çıksaydı diyorum :)

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullan gülüm

    YanıtlaSil
  4. olsun yav sen yine de güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
  5. canımmm kalıtenın boyleee olmasına uzuldum :( olsun sevgıyle kullannnn:))

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan Sevdam :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
  8. Blogunu yeni buldum, çok güzel postların var... Üyenim seni de üyelerim arasında görmek isterim :) http://sonfisiltibyfiskos.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Shewgy, aslında fena değil de daha iyi de olabilirdi.

    Makeupwithstyle, teşekkürler canım. Evet, keşke olaydı, ne güzel olurdu :)

    Demmy'cim, teşekkürler :)

    Hamide'm, teşekkürler canımcım :)

    Kelebek'im, teşekkürler :)

    Ahu'm, teşekkürler :)

    Aslı'm, çok teşekkürler canım :)

    Fiskos, hoş geldin, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)