26 Haziran 2012 Salı

Watsons Ballı Saç Cilası

Geçen yıl bu zamanlarda bloglarda bu saç cilasının rüzgarı eserdi, bu yüzden denemeyen neredeyse kalmamıştır. Benim gibi denemeyenler de yorumlarını okuyup bol bol fikir sahibi olmuştur.
Aslında cilayı alalı çok oldu da elimde çok saç kremi olduğundan denemek ancak kısmet oldu. (Kahrolsun stokçuluk!!!)
Öncelikle ürünümüz dev bir ambalajda (500ml) Cila-wax veya maske olarak geçiyor. Ama ben saç kremi olarak kullandım.(Okuduğum kadarı ile bir çok kişi de o şekilde kullanmış) Kuru ve boyalı, işlem görmüş saçlar için. Yani tam benim saçıma göre :)
Sadece saç uçlarıma kullanıyorum ve neredeyse yarıladım. Artık bir fikir beyan edebilirim :) Uzun bir süredir hergün ya da 2 günde 1 mutlaka kullanıyorum. Zor durulandığını söyleyenler vardı ama belki de saç uçlarıma sürdüğümden ya da saç uçlarım çok kuru olup ürünü su gibi içtiğinden, durulama problemi yaşamadım. Besleme, onarma gibi özelliği olduğu söyleniyor ki, bu konuya yardımcı başka ürünler de kullandığımdan tam olarak etkili mi bilmiyorum. Yine kullandığım diğer ürünlerin de etkisi ile saçlarım hacimli ve dalgası belirgin. Ama sevmediğim bir yanı var ki, saçlarımı sertleştiriyor, hafifçe bir kayış gibi olma durumu var yani. Sürüp 5dk. kadar bekliyorum, saçlarım yumuşuyor, kolayca taranıyor. Ama duruladıktan sonra o sertlik hissi geçmiyor.
Ürüne çamur atmayalım hemen, benim saçımda zor saç. Yani bu problemi siz yaşamayabilirsiniz. 
Şu an diğer çeşitleri ile birlikte indirimde 8,99TLden 7,99TLye düşmüş. 500ml olduğunu düşünürsek, katı yapısı yüzünden de az kullanmak gerektiğini de eklersek uzun gidecek bir ürün için fiyatı oldukça uygun.

9 yorum:

  1. İnşallah bir iki kullanımdan sonra sende seversin Sevda'cığım. Güle güle kullan. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. sevdacım bende de biralısı var, çok memnun kalmadım. geçen yıl aynen dediğin gibi bloglarda yayımlamayanı dövüyolardı:) ben de almıştım hemen, hala banyoda, bitti biticek artık bugun bitireyim bari aklıma getirdin iyi oldu..ben kocaman avuçla sürdüğüm için bu kutuyu 20 kez falan kullanarak bitirmiş olucam.normal bir saç kreminden farkını göremedim ben de..

    YanıtlaSil
  3. Ben de almıştım. Blogumda paylaştığımda kimi blogger arkadaşlar çok memnun kalacaksın gör bak şeklinde yorumlar yazmışlardı. Ben de bir hevesle almıştım zaten. Yarıya kadar kullandım ama bir etkisini görmedim maalesef. Hala duruyor öyle banyoda. Gliss in keratinli serisini aldım onu kullanıyorum bir haftadır. Umarım Gliss işe yarar.

    YanıtlaSil
  4. Ben de böyle birşey alsam mı diyodum ama okuduktan sonra almasam iyi olur dedim benim saçım zaten yeterince sert bir de daha sert olmasın. Sağol şekerim;)

    YanıtlaSil
  5. Ben de almaya karar vermiştim övgülerden ötürü ama kafam karıştı şimdi. En iyisi almayım bende. Sertleştiriyor madem..

    YanıtlaSil
  6. Ben de Watsons'un bu saç maskelerinin hemen hemen hepsini kullandım canım, hatta dediğin gibi saç maskesi değil de krem olarak kullandım direk :D Durulama kısmında ben hiç sorun yaşamadım...

    YanıtlaSil
  7. Vuslat, teşekkür ederim :)

    Nilay, benim ki de bir biteydi iyiydi :) Hadi son kez kullan ve bitir, sonra gelsin yeniler :)

    Uzunincekıvırcık, işte ürünler böyle göreceli, bana yarayan sana yaramıyor, senin beğendiğini öbürü beğenmiyor. Kocamanda bişey, bitirmessem rahat etmem ben. Umarum Gliss iyi gelir canım :)

    Begüm, aman deyim, alma :)

    Makeupwitthstyle, çok beğendiğin oldu mu hiç canım?

    YanıtlaSil
  8. Koyu Kırmızı, belki de sana iyi gelir, bilemiycem ama bana iyi gelmedi :(

    YanıtlaSil
  9. Bende ballısını kullandım ve inanılmaz memnun kaldım :)Saçımı daha önce hiç bu kadar yumuşatan bir şey olmamıştı.Pantene,elidor vb markalar zaten bu konularda iyi değiller.Çok çok sevdim ballısını tek eksik yanı ise paraben bulundurması maalesef.Yorumumu merak ediyorsanız buradan okuyabilirsiniz: http://iamagrownwoman.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)