13 Haziran 2012 Çarşamba

Vanilya Club Haziran Kutusu

Vanilya Club kutum geleli 1 haftayı geçti ama ben ancak yazıyorum. Oysaki kutuya kavuşmak ve heyecanla açmak gerçekten büyük keyif. Çünkü ne çıkacak bilmiyorsun, merak ediyorsun.



Beauty Face The Lift
Bvlgari Omnia Coral
Bvlgari Man
Lierac Lipofilling
Lierac Coherence
Nuxe Kuru Yağ
 L'occitane Shea Sütlü Sabun
Liquid Gold Foaming Gel
China Glaze Oje
Alessandro Fresh Up Lipstick - Ruj
Ruj bulanık çıkmış ama pembe görünümlü ama benim dudaklarımda kırmızı gibi duran çok güzel bir ruj :)
Bir de China Glaze ojeyi neden eklememişim bilmem, fotolarda yok. Yakında sürerim o zaman ben de :)


Siz de Vanilya Club üyesi olmak isterseniz buradan alalım 

*** Ürünler denemem için Vanilya Club tarafından gönderilmiş olup, tamamen kişisel görüşlerim eşliğinde sizinle paylaşılmıştır. Vanilya Club yetkililerine bu gönderi için teşekkür ederim.

7 yorum:

  1. güzel günlerde kullan tatlım ruja bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. gulegule kullan canım rujun rengı harıkaymıs bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle iyi günlerde kullan tatlım

    YanıtlaSil
  5. ruj testermıydı yoksa orijinal boymu acaba?

    YanıtlaSil
  6. Canım benim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Özge'm, teşekkürler, ruj güzel ruj :)

    Biricit'im, teşekkürler canım. Ruju ben de sevdim :)

    Hamide'm, teşekkürler canım :)

    Demet'im, teşekkürler canım arkadaşım :)

    Audrey, tester ambalaj gibi ama orjinal boy :) Ne demekse, ben de anlamadım :)

    Aslı'm, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)