26 Haziran 2012 Salı

Temizleyiciler

Güncellemelere devam. Temizleyicilerle ilgili ilk yazım şu olmuş. Genelde bir çok üründe bol bol stokçuluk yapan ben, temizleyiciler konusunda bittikçe alan bir prensibe sahibim, ama nedenini de bilmiyorum :) Yine de aferin bana :)
Bunlar da şuan kullandıklarım;
Bu fotoğrafa bir tek makyaj temizleme mendilini eklemeyi unutmuşum. Makyaj temizleme mendili olarak Rossmann'dan aldığım Lilibe'yi kullanıyorum.
Ürünlere gelirsek,
Vichy Calming Cleansing Solution; Yazısı burada
Vichy Normaderm Makyaj Temizleme Kremi; Henüz kullanmaya başlamadım.
Avon Makyaj Temizleme Losyonu; Bir daha almam dedim ama evde yedeğim vardı. Şu aralar daha iyi anlaşıyoruz ve acayip ama Pastel'in renkli maskarasını (waterproof) şu an en iyi çıkaran temizleyicim. Bu bitince Bioderma'ya geçeceğim ama :) Yazısı burada
Dalin Bebe Şampuanı; Hımmmm bebe şampuanı ne alaka mı dediniz? Geçen senelerde bir arkadaşımın gözünde kirpik dibi iltihabı olmuştu, doktor makyaj malzemelerinden olabileceğini (başka birşeyde olabilir ama bi ihtimal) ve gözlerini her gün dalin şampuan ile yıkamasını söylemişti. Ben de çok yoğun makyaj yapıp, gözüme herşeyi sürüştürdüğüm zamanlarda makyaj temizleyecilerle silip, bir de Dalin ile yıkıyorum. Kokusu bi acayip ama, bebek poposu gibi kokuyor işte :) Bi de arada makyaj fırçalarımı da bununla yıkıyorum. 
Loreal Pure Zone Temizleyici; yazısı yakında blogda :) Bir miktar şurada da yazmışım
Ducray'ın o minik temileyicisi de çoktaan bitti bile :)

6 yorum:

  1. Loreal'i ne zmndır deneyeceğim bir türlü elimdeki ürünleri bitiremedim ki alayım :)

    YanıtlaSil
  2. L'oreal in o temizleyicisini hiç beyenmemiştim ben :( Hele o süngeri voç voç her yere yapışıyordu :D Güle güle kullan canım memnunsan iyi günlerde kullan inşallah :)

    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Dalinin kokusuna bayılıyorum.
    Vichy nin temizleyici suyunu bende kullanmıştım çok memnun kalmıştım.

    YanıtlaSil
  4. avon'u makyaj temzileyicisinden ben de pek memnun kalmadım ya bir daha almam sanırım.

    YanıtlaSil
  5. Kozmetik Peri'm, alma elindekiler bitince alırsın, heryerde var nasılsa :)

    Rimelli Kı, ben özellikle süngerini beğendim canım :)

    Milky, bebek poposu gibi kokuyor yahuuu :)

    İrem, ben de almam :)

    YanıtlaSil
  6. tatlım bende göz makyajımı yıkarken dalin şampuanı kullanıyorum,okuyunca şaşırdım valla

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)