15 Haziran 2012 Cuma

Şikayetim Var ; Vi-Vet

Merhabalar arkadaşlar,
Bu seferki şikayetimiz biraz kıldan-tüyden bir mevzu. Buraya kadar okuyan erkek arkadaşlarımızın sonraki posta geçmesi rica edilir. Kızlar siz devam edebilirsiniz okumaya :)
Vi-vet sir ağda bantları şikayet konumuz. Uzun zamandır ara ara da olsa sene de bir kaç paket aldığım bir ürün. Fakat son aldıklarım -3 paket- aynen kullanılmadan çöpe gitti. Elimde ısıttığım halde bantları birbirinden ayırdığımda sir ağdalar sadece bir kısımda kalıyor, diğer taraf bomboş. kesinlikle kullanmak mümkün olmadı. İlk pakette bunu yaşayınca bir süre yüzüne bakmadım, sonra tekrar bir paket aldım. Yine aynı şey.Tabi ben yine firmaya mail attım, ne dönen ne cevaplayan. Müşteri ilişkileri konusunda kapı duvar bir firma. Hani yarısını kullansam yine üzülmeyeceğim ama aldığım gibi çöpe gitti. Çok üzülüyorum böyle durumlarda. 
Ürün zaten gözünden düşmüş, bir de firmalar ürünlerinin arkasında olmadıkları zaman ürünü geçtim ama markaya bile güvenim kalmıyor, sıfırlanıyor benim :(

6 yorum:

  1. Aynısından ben de almıştım acil bir durumda ihtiyacım olmuştu.Lanet ettim aldığıma,rezil etti beni sağolsun. Hiçbir işe yaramıyor , yaramadığı gibi de aynı dediğin gibi diğer taraf da bomboş.

    YanıtlaSil
  2. Ayyy Sevdacııım bu Vivetlerde var öyle bir sorun yaaa :((( Ben de Vivet'in yüz için olan küçük bantlarından alıyorum 2 senedir falan . Ama seninkiler gibi 2-3 kutu hiç kullanamadan çöpe gitmişti. Bir ayırayım diyorum semsertler,yumuşamıyor da . Neyse ki hepsinde yaşamadım o sorunu . Sonra birşey keşfettim ki,yakın zamanlı tarihte üretilenler daha iyi oluyor . Üretim tarihi 1 sene veya 1 seneyi geçmiş ise sert çıkıyor ağdaları :/ En son yine aldım 1 kutu,gerçi üretim tarihi 2011 yazıyordu ama neyse ki yumuşak çıktı . Yazın çabuk yumuşuyor zaten de kışın ben ya kaloriferde ya da ocağın ateşinde yumuşatıyordum bantları hahaa :D

    YanıtlaSil
  3. Fön makinesi tut bence en iyi eriyeteni o :))) Eskiden öyle yapardım yep yeni ağda gibi :D

    YanıtlaSil
  4. Nerdeyse her üründe bir problem çıkıyor. Hadi ilgilenseler bişey demicem, o da yok. İnsan sinir oluyor valla.

    YanıtlaSil
  5. Ürünü almış olduğunuz yer neresi? Hani belki bayatlamıştır ürün, mesela ben en son Migros'tan aldım, dediğin gibiydi, ama Watsons'tan aldıklarım mis. Ben bu yüzden artık ürünü açıp bakıyorum,kuruysa bırakıyorum, bu arada Watsons'ın kendi ürettiklerini öneririm, uygun ve kaliteli:)

    YanıtlaSil
  6. Ezgi, sana da geçmiş olsun, insan sinirleniyor ama :(

    Junkhead, ya canım sorun yaşayınca tarihlerine baktım, tarihleri eski değil. Neden böyle çıktılar bilmiyorum, ama oldukça can sıkıcı :(

    Süslü Günlük, çöpe gittiler canım, bu markadan daha almam da başka marka alırsam ona bakarım :)

    Aslı'm, bazı firmalar çok duyarsız :(

    Alışveriş Çantam, Gratis ve Watsonstan almıştım ben de. Bim de bir marka var, ona iyi diyorlardı, ondan aldım ama daha denemedim :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)