11 Haziran 2012 Pazartesi

Şikayetim Var ; Penti

Merhabalar,
Şikayetim Var da az sonra bahsedeceğim durum ve firmadan büyük ihtimal sizlerde şikayetçi ve muzdaripsiniz. Çünkü bu kış birr sürü insandan duydum bu cümleyi.
Firmamız Penti. Şikayete de bu çoraptan sonra karar verdim. 
Ben bir çorap koleksiyoneriyim. Biiiiir dolu çorabım vardır, renk renk şekil şekil. Çoraplarımı da çoğunlukla Penti'den alırım. Bir de çoraplarım -özellikle tül, ince ya da file v.s. olanlar- kıymetlimdir, makinaya bile atmam, elde yıkarım. Bu yüzden de elimde sapasağlam bir kaç yıllık çoraplarım vardır. Gel gör ki son bir kaç ay içinde aldığım çorapların %90'ı şu an yaşamıyor efendim, mefta oldular. En sağlamı opaklar olurdu, onlarda anlamsız şekilde yırtılıyor, kaçıyor, sabotaja uğramış gibiler, hemen hepsi aynı yerden başlıyor yırtılmaya kaçmaya. Ağ bölgesindeki dikiş yerlerinden bahsediyorum. Bir de bacak bölgesinde tuhaf, nasıl olduğuna anlam veremediğim delikler. Hayır diyelim ki ben de bir kusur var, neden eskilerde yok, eski çoraplar sapasağlam da özellikle yeniler yırtılıyor, kaçıyor.
Üstteki çorapta yaşadığım durum daha fena. Kendisi tül çorap diye geçen şapşahane bir çoraptır. Siyahı var ben de, en az 2 senelik. Hala sapasağlam. Ama şu yukarıda gördüğünüz tül rengini 1 dkcık giymek bile kısmet olmadı. Daha giyerken cırt cırt söküldü, hani bin yıllıkmışta, ya da güneşte kalmaktan yıkanmaktan yıpranır çürür ya, öyle bir şekilde. Sonuçta az bir parada değil. bari 1 güncük giyeydim :(
Ümraniye Carrefour ve Meydan'da Penti'deki kızlara şikayetimi bildirdim, not aldılar, telefonumu aldılar, biz şikayetleri değerlendiren bir firmayız v.s. v.s. dediler ama ne arayan var ne de soran. Ben de sizlerle paylaşayım, sizlerle dertleşeyim istedim :)

15 yorum:

  1. Evet!! Benimde şikayetim var, bu dekolte çoraplarından almıştım hani parmak kısmı olmayan daha giyerken aynı senin dediğin gibi yırtıldı :/

    YanıtlaSil
  2. Yırtılmayan/kaçmayan çorap çıkardılar ya hani, bi şekilde satmaları lazım onu diy mi ;)

    YanıtlaSil
  3. ahh ahh bi bilsen ben kac tane yırttım.nisanlım sorun sende diyor ama eski yada gecen seneki coraplarıma bisey olmuyor benim de. Pentiden ne kadar sikayet etsek az,bütünn coraplarını edindim (3desen hariç) ve ozellikle son 1 yılda aldıgım hicbi penti dayanmadı:( paraya yazık diyorum ama binbir umutla yeniden alıyorum,sinir oluyorum.

    YanıtlaSil
  4. ya evet cok haklisin, bende sinir olurum öyle resmen cöpe gitmis paran : (

    YanıtlaSil
  5. al benden de o kadar cnm daha ilk giymemde elimde kalan çorabını asla unutmicam pentinin, zaten iki bilemedin üç kere giyebiliyorum ben, sorun demekki bende değilmiş.

    YanıtlaSil
  6. Cin e yaptirmaya baslamislardir Penti pinti:)

    YanıtlaSil
  7. az degil ki sevdam tanesi
    iyi yaptın yazmakla :)
    ben çorap giymiyorum bu durumdan haberim yok yani giyorum tabi :)) ama hep pantalon çorabı

    YanıtlaSil
  8. Aa benim de aynı şikayetim var, her çorabım ilk giyişte ya da daha giyerken kaçıyordu ama ben hep sorunu kendimde buluyordum, yani çok hunharca davranıyorum demek ki diyordum ama hiç firmadan olabileceğini düşünmemiştim.
    Umarım şikayetini alıp kalitelerini arttırırlar çünkü dediğin gibi sürekli bu durum yaşanırsa verilen paraya yazık.

    YanıtlaSil
  9. Nefret ediyorum Penti'nin ince çoraplarından. Bir yere takılıp kaçsa tamam da durduğu yerde delikler açılıyor:)

    YanıtlaSil
  10. ee nasıl satacaklar yoksa o kadar çorabı.. tabiki biyelerden attıracak o çoraplar malesef.. allahtan ben sadece jartiyerli çorap giyiyorum artık onlarıda kaçar kaçmaz atıyorum napayım..

    YanıtlaSil
  11. ben de çorap konusunda çok şikayetim var ama penti özelinde değil ben hepsinden şikayetçiyim :D

    YanıtlaSil
  12. Çok haklısın canım. Ben de bu kış benzer şeyler yaşadım.

    YanıtlaSil
  13. Ben çok fazla giymiyorum genelde pantolon giydiğim için :) ama benimde soket çorap deliliğim vardır :)

    Şikayetlerimizi yazmazsak nasıl çözüm bulabiliriz ki? arkandayım valla, ilgilensinler ürünleriyle..

    YanıtlaSil
  14. bende şikayetçiyim arkadaşım genelde pentidir çoraplarım ama hiç dayanıklılığını görmedim yazık günah alıyorız giyemeden çöpe gidiyor gerçi bazıları bende plates lastiği görevini görüyor ama neticede kaçıyorlar,yırtılıyorlar bu neya

    YanıtlaSil
  15. Kızlar, yorumlarınız ve desteğiniz için teşekkür ederim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)