10 Haziran 2012 Pazar

Şikayetim Var; Park Bravo

Merhabalar Canlarım;
Yine bir şikayetim var. Bu sefer ki şikayetim Park Bravo'ya. Aslında bakmayın buraya yazıyorum ama, aslında buraya yazmadan önce hep firmalarla iletişime geçiyorum, mail atıyorum. Beni sallamazlar, cevap vermezler ise yazıyorum. Yoksa bir sürü firma gayet ilgili ve hemen dönüyorlar, benim de yazmama gerek kalmıyor.
Bu hırkayı ablacım bana geçen sezon sonunda almıştı. Hem sezon sonu olduğundan, yani havalar düzelmeye başladığından hem de o zamanlar çalışmıyordum ve hırkada klasikti, çalışınca giyerim diye kaldırmıştım bu sene için. Aralık ayında ilk defa giydim, giymez olaydım. Cumartesi çalıştığım bir gün giydim, sadece yarım gün. Hırka üstümde tüylendi, ama nasıl bir tüylenme, koca koca pamukçuklar yuvarlanıyor üstümde. Tüyler hava da uçuşuyor. Eteğim ve sandalyem tüyler içinde kaldı. O gün kendimi eve zor attım. Hemen üstümü değiştirip en yakın Park Bravo'ya gittim. Hiç yardımcı olmadılar, yol göstermediler. Hani deseler ki inceletmeye gönderelim, ona da razıyım. Çünkü ilk giyiyorum ki, belli olurdu zaten. Onlar yardımcı olmayınca ben de eve gelip mail adreslerini bulup mail attım. hem de bir kaç kez. Hala bana dönen olmadı. 
Herhangi bir marka olsa anlarım ama koskoca Park Bravo yani. Şimdi hırka bir poşetin içinde, atsam mı saklasam mı arasında duruyor. Sadece 1 güncük giyebildim, kullan at durumunda yani. 
Park Bravo'nun tutumuna o kadar üzüldüm ki, mağazalarında içeri giresim, bir şey bakasım gelmiyor. Ah o deri eldivenleri olmasa, kışın onların hatırına girdim bir kaç kez ama bir daha en azından triko tarzı bir şey almam :(

6 yorum:

  1. çok üzüldüm ya.. bende bir kere giyince ve o bir kere giydiğimde başına birşey gelse o şeyin acayip üzülüyorum. Sonucta para veriliyo, herşey satana kadar mı? Sattıkları ürünün arkasında durmıyacaksa ve bu firma Park Bravo ise alsveriş yaparken bir daha düşünmeli. Birde PB yi kaliteli ve adı sanı bilindik bir yer die tercih ediyorduk...

    YanıtlaSil
  2. Ben de bi kazak almıştım ve tüylenme yapmıştı, erkek arkadşımın kabanı bembeyaz lmmuştu, rahatsıe ediciydi yani ama yün cinsinden sanırım, sentetik içerikleri çok az ya hani.. Bir kaç yıkamadan sonra azaldı, yok gibi ama tamamen bitmedi..

    Belki yardımı olur diye söylüyorum, yıkasan bi kaç kere toplar kendini belki??

    YanıtlaSil
  3. bence atla, beklet, cevap gelene kadar da mail at bikaç kez daha..
    okadar para veriyorzu hem de böylesi markalara yakışmıyor.

    YanıtlaSil
  4. can sıkıcı bir durum gerçekten! haber geldi mi canım

    YanıtlaSil
  5. Böyle büyük bir firmanın sattıklarının arkasında durmaması ne kadar kötü ya. O zaman küçük işletmeler hiç durmaz tabi. İyi yapıyosun bence Sevdam..

    YanıtlaSil
  6. SWL, aynen canım çok güzel yazmışsın. sattığı ürünün arkasında bile değil.

    Şanslı Kedim, korkuyorum yıkamaya, ürettiği tüy miktarını düşününce. Hem de yarım gün giydiğim halde.

    Nilay, evet canım yakışmıyor :(

    Pembe fiyonk'cum, yok canım ya, ne haberi :(

    Aslı'm, mecbur bırakıyorlar buradan yazmaya. Yoksa mail atsam dönseler sorunumu çözseler yazmıycam.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)