24 Haziran 2012 Pazar

Nail Artlar...

Uzun zamandır blogumu okuyanlar iyi bilir, ben oje ve nail art bağımlısıyım. Gerçi son bir kaç aydır üşengeçlik, yorgunluk v.s. gibi nedenlerle nail art ile bir ayrılık yaşamıştık. Sonra ben nail artsız yapamadım ve tekrar başladım uygulamalara.

Flormar 424 ve Flormar Altın Rengi çatlayan oje... Bu birlikteliği seviyorum :) 

Kalyon 223 (zemin) ve Flormar Supershine 41 numara (baskı) birlikteliği. Çok sevdim :) 

Flormar 424 çok güzel bir oje, fakat nail art için pek uygun değil gibi. Aslında baskı yapılabilir rahatlıkla, onun dışında epey bir beyin fırtınası yapmak gerekiyor, ne olabilir diye. Simlerle bir deneyim dedim, fena olmadı ama çok da içime sinmedi. Simli oje Pastel 313 

Renkli frenchde sevdiğim bir uygulama. Flormar M104 (zemin) ve Flormar 392 simli oje. Çok sevmedim ama 3 gün kullandım :) 

Kalyon 223 oje ile sticker işbirliği. Stickerları direkt yapıştırıp kullanıyordum, ertesi gün hemen soyuluyorlardı. Bu sefer üstüne cila sürdüm, 2 gün kullandım :) 
Yeni aldığım disk ile leopar desen uygulaması. Zeminde Flormar Supershine 28, baskı için Golden Rose 71 kullandım. Diske çamur atmak istemiyorum, sanırım baskı için daha yoğun yapıda bir oje kullanmam gerekli. Eğer disk sorunlu ise hayal kırıklığına uğrarım ki :(

9 yorum:

  1. Her biri bir diğerinden güzel olmuş,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Seni çatlayan oje sever seni :))

    YanıtlaSil
  3. pembe sari ciceklerle cok tatli ya : )

    YanıtlaSil
  4. BENİM ARKADAŞIM YAPARDA ÇOOKK GÜZEL OLMAZMI HİÇ

    YanıtlaSil
  5. hepsini çok beğndim, sarı çiçekli olan favorim ;)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel ama şu renkli french'in yeri ayrı :) hatta sizde görmüştüm mor çatlayan ojeyle yapmıştınız onu ben maviyle denemiştim :)

    YanıtlaSil
  7. mavi ojenin üzerine altın rengi çatlayan oje çok hoş durmuş ;)

    YanıtlaSil
  8. Kozmetik Peri'm, teşekkürler canım:)

    J.D.'m, bayılıyorum ne yapayım :)

    Viva, ben de onu çok sevdim :)

    Demet'çim, di mi canım yaaa, merciii :)

    Hamide, benimde :)

    Hayali, canım ya ben onu unutmuştum sen yazınca baktım gerçekten yapmışım :)

    Rebeltakipte, en beğendiklerim arasındadır o da :) Teşekkürler :)

    Ahu'm, benim de hep geliyor :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)