2 Haziran 2012 Cumartesi

Lancome Blush Subtil / Lancome Allık

Bugün size kardeşimin olup, onun kullanmadığını farkedince cebren ve hile ile el koyduğum Lancome Allığımdan bahsetmek istiyorum.
Lancome ambalajları klasik ve kaliteli. Makyaj çantamda bulunmasına bayıldım bu allığın. 

Kardeşimin çantasında kullanılmamaktan yıpranmış. Neyseki allığın hakkını verebilecek emin ellerde şu anda bu bebek :) 
Etiket kısmı yıprandığı için tam numarası ya da adını bilmiyorum. 02 ya da 03 olduğunu düşünüyorum. Koyu bir renk gibi görünse de doğal bitirişli, pembe-şeftali arası harika bir renk ve kalıcılığı süper süper süper :) En güzel tarafı da bu. İşe giderken başka allıklar kullansam da, eğer dışarlarda bir yerlere gideceksem kesinlikle bu allığı sürüyorum, tazeleme ya da uçma gitme gibi bir derdi yok nasılsa.
Lancome bu allığı şöyle anlatmış; İnce dokulu ve uzun süre dayanıklı allık. Sıkılaştırılmış pudra dokulu, kendinden fırçalı, orta örtücülük, doğal ve iddialı görünüm.

Sıkılaştırılmış pudra dokulu, kendinden fırçalı ambalaja sahiptir. İpeksi, uzun süre dayanıklı sıkılaştırılmış pudra allık ciltte eşit şekilde dağılır. Doğal, ışıltılı veya şeffaf: cildinize mükemmel etkiyi sağlayacak görünümü seçin!

7 yorum:

  1. güle güle kullan bazen el koymak güzel oluyor bende yaparım:)

    YanıtlaSil
  2. Kalıcı olması süpermiş,rengi de çok hoş görünüyor.Güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  3. güle güle iyi günlerde kullan sanada çok yakışacak bir renk

    YanıtlaSil
  4. Lancome ürünleri çok kaliteli dimi canım? bende rimelini, rujunu kullanıyorum. El koyduğun iyi olmuş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Renk çok güzelmiş cnm,güle güle sür sürüştür:)

    YanıtlaSil
  6. tatlım swatchlasaydın bide merak ettim duruşunu, iyi yapmışsın el koymakla, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Melisa, evet el koymak güzeldir :)

    Followupfashion, teşekkürler canım :)

    Demet'çim, teşekkürler canım :)

    Aslı'm, teşekkürler canım, gerçekten çok kaliteli :)

    KozmetikPerisi, teşekkürler canım :)

    Cecilia, swatchlamayı beceremiyorum ki canım :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)