28 Haziran 2012 Perşembe

Kalyon Oje #223

Son zamanlarda favorim olan, elimin sürekli gittiği, bitirmeden rahat etmeyeceğim bir oje ile tanıştırmak isterim sizi :)
Anneler günü alışverişimde Watsons'ta, aslında Rimmel Oje bakıyordum, birden bu rengi gördüm ve Rimmel'leri unuttum :) 
Tam da benim sevdiğim yapıda bu oje, jel-krem oje dediklerinden. Hem sürmesi kolay hem de temizlerken tırnak etlerine bulaşmadan hopppp temizleniveriyor bir çırpıda. Asetonla, pamukla kat kat ovuşturmadan, az ürün, az vakit ile temizleniyor. 
Hızlı kuruyan bir oje. Şişesi de çok hoşuma gitti, depolamada yer tasarrufu sağlar 10 tane bu ojeden olsa ben de :)
Çok güzel -canlı- başka renklerini de gördüm, onları da istiyorum :)

9 yorum:

  1. öyle güzel tırnaklarım olsa bana herşey yakışır :)

    ama böyle ellere siyah kara kapkara eldiven yaraşır :)

    ama sana bu renk çok yakışmış güle güle kullan renk harika el harika normal yani bana mı yakışacaktı :)

    YanıtlaSil
  2. O zaman aklıma yazdım en kısa sürede bende alayım kalyon marka bir oje.:)

    YanıtlaSil
  3. ben de not aldım bunu canım :))) sadece watsons'da mı satılıyor ki? :)

    YanıtlaSil
  4. hakikaten çok cici rengi varmış ben de çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. Ojelerini güle güle kullan canım:)
    Yanda sürekli akan <> yazısı da çokk hoş.Ve bloğunun 1.doğum günü kutlu mutlu olsun canım:)
    Nice uzunn yıllar bol paylaşımlar da bulunmak üzere,sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Kibritçi Kız, teşekkür ederim de kendine haksızlık etme, azıcık bak oje sür seninki de güzel görünür :)

    Melodram, canlı renklerden al, çok şekerler :)

    Hülya'm, ben Watsonsta gördüm ama vardır başka yerlerde de :)

    Hamide'cim, teşekkürler canım :)

    Sevalce Lezzetler, teşekkürler canım:)

    Mavi Tutku, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Eevet kuzucum bence de olmalı başka yerlerde :) Yoksa haksızlık olur :)

    YanıtlaSil
  8. alalım yavyum sana bu ojeden istediğin gibi olsun on tane olsun numarasını söyle bana

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)