21 Haziran 2012 Perşembe

Flormar Neon Oje #N015

Merhabalar arkadaşlar,
Oje konusunda al ama sürme gibi bir felsefem var sanırım, bir sürü ojem var ama içinde 3-5 ini ancak sürüyorum. Mesela geçen seneden beri bir sürü mavi oje aldım ama ilk mavi ojemi yeni sürebildim. Koleksiyonerim galiba :)
Bu ojeyi Sevgili Lüzumsuz İşler Uzmanı'nın çekilişinde kazanmıştım.  Çok güzel bir mavi, fakat biraz su gibi. 2 katta oldukça kalın sürünce bu görünüşe ulaştım. 
Bir de dayanıksız, çabuk soyuldu. Flormar ojeleri seviyorum, hepsi bu kadar dayanıksız değil tabi. Renginin hatırına sürmeye devam ama.

12 yorum:

  1. güzel olmuş canım..ben bu aralar bu tonlara takık vaziyetteyim zaten..
    bence sanada çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  2. yazında sürekli bende bahsetmişsin yerim seni:))
    çok yakışmış tatlım üzerine sim sür birdahakine bakalım nasıl olucak mucckkk sevdama:)

    YanıtlaSil
  3. Sevda'cım renk çok güzelmiş,senin ellerinede pek yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. :) bende de sanırım var. bazı ojelere beğenip çok sonra gözdem oluyor:)

    YanıtlaSil
  5. sekerrrrr ojelre guzel ellerle devam sefan olsun

    YanıtlaSil
  6. renk çok tatlı, elektrik mavisini çok severimm :) ama bunların neresi neon anlamadım..

    YanıtlaSil
  7. haha kıyamam kuzum.. o kadar oje alıp yeni sürmeye başladıysan valla alırım hepsini elinden :D

    YanıtlaSil
  8. bende neon serisi çıkınca hemen bu rengi almıştım ama hiç sevmedim nedense diğer mavilerimi kullanıyorum:(

    YanıtlaSil
  9. Özlem'cim, çok teşekkürler :)

    Maviii'm, evet canım, yorumlarını özlüyorum ondan bahsetmişimdir hep :)Akıllı kız, simli çok güzel olur, deneyeyim :)

    Peri'm, teşekkür ederim :)

    Pembe Fiyonk'çum, benim de öyle :)

    Kokosss Kelebek'im, teşekkürler :)

    Alice, bence de neon değil, zaten flormarın kavram karmaşası var, supermatte leri de mat değil zaten :)

    j.d., aynen canım oje çok ama sürdüğüm epi topu 5 tane. Çok korktum, hemen hepsini süreyimmmmmm :)

    Özge'm, ben de çok sevmedim ama ne yapalım bitecek bir şekilde :)

    YanıtlaSil
  10. :))) benim de bi dünya ojem var içlerinden birkaçını durup durup sürüyorum diğerleri raf bekliyor :))) al işte bir ortak özellik daha! :)))

    YanıtlaSil
  11. bişey sorucaktım şimdi normal flormar oje ,neon,oje,nail art oje ve supershine oje fiyatlarını söyler misiniz oje almaya gideceğimde fiyatlarını öğreniyim dedim :)

    YanıtlaSil
  12. bişey sorucaktım şimdi normal flormar oje ,neon,oje,nail art oje ve supershine oje fiyatlarını söyler misiniz oje almaya gideceğimde fiyatlarını öğreniyim dedim :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)