24 Haziran 2012 Pazar

Bitenler #24

Maybelline Affinitone Allık / 79 Flash Plum; Çok seviyordum ki, kırılmasa dibindeki toz zerreciklerine kadar kullanırdım.
Avon Color Trend Ruj / Amethyst; Soğuk tonlu bir ruj, normalde dibini bulmadan atmak adetim değildir ama sıcak renkleri daha çok seviyorum ve herşeye rağmen çokta kullanmışım.

Ducray Keracnyl Temileme Jeli; Alınabilir.

Alessandro Nail Spa Tırnak Sertleştirici Jel; Vanilya Club kutusundan çıkmıştı. İşe yaramıyor diye düşünmüştüm ama tırnaklarımda acayip sert. Bundan mı ki?
Avon Face Perfector; Avon renksiz fondöten diyor yani baz. Kardeşimin çantasında bulup aldım, sonra unuttum. Tekrar hatırlayıp kullanmaya karar verdiğimde bozulmuş gibi geldi. Risk almadım, çöpe gitti. Açılmadan iade yani :)
GK Color Protection Şampuan ve Saç Kremi; İçindeki ürün çok az ama iyi gibi geldi bana. 
Catherine Arley Dynamic Pudra; Bloglarda çok okuyunca almıştım ama yanlış almışım. En çok beğenileni Silky Touch serisiymiş. Gördüğünü gibi dibini buldum. Elimde bir sürü ve fiyat olarak bunun en az 10 katı pudralarım olmasına rağmen favorim bu. Resmen aşk ve nefret ilişkisi yaşıyorum. Çok beğendiğim halde dünya para verdiklerim aynı etkiyi gösteremiyorlar bile diye buna kızıyorum :) Bu pudra güzel, güzel :)

7 yorum:

  1. Allığın kırıldı diye çöpe atma gibi bir girişimde bulunmayacaksın değil mi???? İyice toz haline getirip tuzluğa koyup oradan dökerek kullanabilirsin ya da aynı loose pudralar gibi de kullanabilirsin.

    YanıtlaSil
  2. Fazlalıkları bana yollayabilirsin :)))

    YanıtlaSil
  3. ohhh içim açıldı biraz daha bitirmişsin canım:)

    YanıtlaSil
  4. oph mis.. ben de dün yaptım bitenler postu, birikmişlerdi..

    canım kalan kırıntıları kullanabilirsin aslında yanında taşımayıp evde makyaj yaptıgın zamanlar ıcın atmasaydın bence maybelline'yi..

    yenilerine sağlıkkk

    YanıtlaSil
  5. yeni bitenler serisnde buluşmak üzre

    YanıtlaSil
  6. hahhaha iyi ki bunları bitirmişsin sıra yenilerine gelmiş! :D

    YanıtlaSil
  7. Ezgi'cim, allık canavarı olduğumdan bir sürü yedek allığım var, kırılmasaydı devam edecektim ama kırılınca uğraşmadım, çöpe gitti :)

    Siyah Kuğu'm, uzaktan olmaz, gel seç beğen al :)

    Özge'm, bitirdikçe rahatlıyor muyuz ne :)

    Nilay'cım, yedeğim çoktu, sıkılmıştım da hoopp gitti çöpe. Evet canım yenilerine sağlık :)

    Demet'çim, en kısa zamanda :)

    Hülya'cım, evet yaa, yenileri kullanmak için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)