16 Haziran 2012 Cumartesi

Bitenler #23

Selamlar arkadaşlar,
Kaç haftadır bitenler yazısı yazmıyordum, aslında haftalardır eski ve yeni fotolar birbirine karışmış, elimde yazacak bir sürü şey birikmiş ben ise nerden başlayacağını bilmeyen bir şaşkın olarak işleri daha da sarpa sardırmış vaziyetteyim. {Hayatımın her alanında:( }
Pantene Aqua Light Sprey; İki fazlı bu spray kardeşimin, bitmesine az bişey kala yeni bir sprey aldığından unutup bir köşeye atınca ben kullanıp bitirdim. 6-7 sefer kullandım, sevdim diyebilirim.
La Roche Effactlar Tonik, çok sevdiğim bir tonikti, tekrar alabilirim.
Yves Rocher Pure System Cleanser, kokusunu falan sevdim de granüllü temizleyicilerle anlaşamıyorum.
Watsons burun bandı, bu seneye kadar kullanmadığım birşeydi, şimdi düzenli kullanıyorum.

9 yorum:

  1. watsons'ın kömürlü olan burun bantları da çok etkili, onu da tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ay ne güzel bir sürü şey bitirmişsin.Ben bir türlü şişelerin dibini göremiyorum

    YanıtlaSil
  3. ay pantene spreyi yok herhalde almanyada hic görmedim, cok seviyor bende spreyleri gliss kur´unkini kullaniyorum : )

    YanıtlaSil
  4. Sevdam karışık olan her şey düzelir merak etme olurmu?

    Senin bu bitenler yazılarına bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Burun bandının Beauty Formulas markasını kömürlü olanı var, Watson's 'larda satılıyo gene, ben onu daha bi çok sevdim bundan onu bi dene sende kuzum ;)

    YanıtlaSil
  6. ben o bantları bir türlü kullanamadım,nasıl kullanıyor anlamadım:S
    okudum okudum anlamadım:S

    YanıtlaSil
  7. Alice, deneyeyim canım :)

    Kometik Perisi, çalışmadan önce ben de öyleydim canım, çalışıpta hergün sürmeye başlayınca bitiyorlar bir şekilde :)

    Viva, ben de çok seviyorum canım spreyleri :)

    Aslı'm, ah bi düzelseler, çok istiyorum. Teşekkürler canım :)

    J.d.'m, bakacağım en kısa zamanda canım :)

    Alışveriş Çantam, yapıştırıyorsun çekiyorsun, bu kadar :)

    YanıtlaSil
  8. Çektim yapıştırdım ama tık yok:(
    Üstünde yok ıslat falan yazıyordu:S

    YanıtlaSil
  9. O zaman siyah noktan yoktur belki :) Ben şöyle yapıyorum, burnumu ıslatıyorum, bandı yapıştırıyorum, bant kuruyor 10 dk falan sonra yavaşça çekiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)