23 Haziran 2012 Cumartesi

Gratis ve Watsons Anneler Günü İndirimi alışverişi


İşte deli dürtmüş gibi sabahın bir körü Gratis maratonuna çıkmamın nedeni. %50 indirimle bu bebekler benim oldu.  
Ambalacını yediklerim :) 
Bunlar %50 indirimden Anneme aldıklarım.  
Garnier Roll-on ve Deborah ruj yine %50 indirim ile kendime aldıklarım. Sanitabant babetlerin mahvettiği ayacıklarıma, boya önlüğü Ablama. 
Bunlar da Watsons'ta %30 indirim ile aldığım güneş ürünleri, Arko Nem Kuzucuklarımıza, Nivea'lar Anneme. Kalyon oje de bana :)

8 yorum:

  1. nasıl yani,indirim hala varmı..
    aldıkların çok şeker bu arada..güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan. Balm shelterı bende çok merak ediyorum en kısa zamanda bi tane edinmek lazım. Keşke bi daha indirime girse :(


    http://koyukirmizikd.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ilk 3 makyaj ürünleri harika canim almakla iyi yapmissin :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan hepsini tatlim : )

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok güzeller tatlım,güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Canim benim... :) Gule gule kullanin hepsini.

    YanıtlaSil
  7. hepsini güle güle kullan fıstığım :) bayıldım hepsine :) ben de alıcam ben de ben deeee!! :))))

    YanıtlaSil
  8. Özlem, bunları anneler günü indiriminde aldım canım :)

    Koyukırmızı, aslında ben de alsam mı almasam mı emin olamadım ama bir daha ne zaman indirim olur, bilemediğimden aldım :)

    Guzelgul, teşekkürler canım :)

    Viva, teşekkürler canım :)

    Özge'm, çok teşekkürler :)

    Tannesi, çok teşekkürler canım :)

    Hülya'cım, teşekkürler canımmm :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)