4 Mayıs 2012 Cuma

Vanilya Club Mayıs Kutusu

Vanilya Club kutusu bu ay erkenden geldi ama herzamanki gibi ben geç kaldım. Geçen ay ki kutudan sonra bu ay ki kutu iyi geldi. Daha iyilerini gördük tabi ama.


Bakalım neler varmış 
Bath&Body Works Pomegranate Citrus  Collection Vücut Losyonu
Lancaster SPF15 Güneş Kremi (Vücut için)
Lancaster SPF30 Güneş Kremi (Yüz İçin)
Alessandro Dudak Kalemi 
 Global Keratin Şampuan ve Saç kremi
China Glaze Oje 
Azzaro Parfüm
Tırnak Stickerları

Erkek parfümü hariç hepsi kullanabileceğim şeyler. Fena değil ama daha iyi olabilirdi :) (Süper Vanilya Club kutuları gördüğümüz için oluyor bunlar)

***************************************
*** Ürünler denemem için Vanilya Club tarafından gönderilmiş olup, tamamen kişisel görüşlerim eşliğinde sizinle paylaşılmıştır. Vanilya Club yetkililerine bu gönderi için teşekkür ederim.

6 yorum:

  1. gule gule kullan kullandikca beni hatirla hahahah :D

    www.ferhatbayram.blgspot.com

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım :) China Glaze ojeler <3

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım.erkek parfümünüde eve sıkarsın mis gibi:)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan hepsini canım...

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde bol enerjiyle kullan canım

    YanıtlaSil
  6. Ferhat, çok teşekkür ediyorum, kullandıkça hep seni hatırlıyor ve anıyorum :)

    Makeupwithstyle, ben ilk kez kullanacağım Chiha Glaze. Teşekkürler canım :)

    Pembe Fiyonk, teşekkürler canım :)

    Hamide, teşekkürler canım.

    Demet'cim, çoookk mercii canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)