8 Mayıs 2012 Salı

Syoss Şampuan / Kırılgan ve Mat Saçlar İçin

Epeyce bir süredir kullandığım Syoss Şampuandan bahsetmek istiyorum bugün. Neredeyse 2/3ünü kullandığım için yorumlamamın zamanı gelmişte geçiyor bile.
Syoss Profesyonel Performans Kırılgan & Mat Saçlar İçin Şampuan
Yoğun Parlaklık Şampuanı 
Normal, kırılgan ve mat saçlar için mükemmel saç bakım serisi. Syoss Yoğun Parlaklık Şampuanı saçlarınızı pürüzsüzleştirir, ışıltılı parlaklık sağlar. 
• Kırılgan ve mat saçlar için nazik temizlik.


• Işıltılı parlaklık ve pürüzsüz saçlar.
• Bakımlı görünüm ve göz alıcı yansımalar.
Bu firmanın tanıtımı. Benim yorumlarıma gelirsek; hiç öyle ışıltılı parlak, pürüzsüz saçlarım olmadı. Ama kullandığım sürece saç uçlarım yumuşacık oluyor, krem kullanmışım gibi kolay açılıyor. Fakat saç diplerimi hiçç temizlemiyormuş gibi, yağlı gibi. Zaten banyodan çıkar çıkmaz saçlarımı yıkamamışım gibi kaşıntım oluyor. Son zamanlarda saç diplerim için başka bir şampuan kullandığımdan bunu saç uçlarıma kullanıyorum da kaşıntımdan kurtuldum.
Ambalajı da dev boy yani, ama saç uçlarıma bol bol sürüyorum ki bir an önce bitsin, başka türlü biteceği yok çünkü :) Tabi ki bir daha almam.

7 yorum:

  1. Benimki de kaşınmıştı ya zaten :( Ne dandirik bi şampuanmış :/ Neysem ki ucuz :D

    YanıtlaSil
  2. bu kaşıntı problemi bende de oldu. Bu yüzden ben kendisini yer temizliğinde kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ben zaten almaya teşebbüs bile etmedim bu şampuandan bi numara çıkmaz biliyordum ben yılların pantanecisiyim

    YanıtlaSil
  4. Canım ben de kullandım bu şampuanı, aynı görüşleri paylaşıyoruz...

    YanıtlaSil
  5. Şanslı Kedim, evet canım ya neysem ki ucuz :)

    KüçükDünyamınBüyükYansımaları, hepimiz aynı dertten muzdaribiz desene :)

    Demet, bana pantene de yaramıyor ki :(

    makeupwithstyle, sen de mi Ne şampuanmış be.

    YanıtlaSil
  6. Iyyy nefret ettim bu şampuandan..Bitsin diye aynen bol bol döküyorum aynen:)

    YanıtlaSil
  7. aynen canım aynı fikirdeyim maalesef beklentilerimi karşılayamadı, o temizlenememek hissi çok kötü..

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)