27 Mayıs 2012 Pazar

Signal White Now

Konuya hemen Signal White Now, sen ne ayaksın diye girmek istiyorum.
Evde aynı anda 2 tane diş macunu kullanırız hep, değişik marka ya da modellerde. Signal White Now'u 2 tane diş macunumuz olduğu halde aldım ve hemen kullanmaya başladık. Nedeni de, kullananların çok memnun olduklarını söylemeleri idi, merak ettim. Yalnız kullananlar ya 1 ayrıntıyı atlamışlar anlatırken ya da bu ''eşsiz(!)'' deneyimi biz yaşadık siz de yaşayın diye gizlemişler.
Efendim bu diş macunu masmavi, bildiğin çivit. Benim diğer bir çok şeyde olduğu gibi (oje, şampuan, saç kremi, parfüm v.s.) elim pek bir boldur kullanırken. İlla dolu dolu süreceğim. Bu diş macununu da diğerleri gibi diş fırçamın üzerine boylu boyunca sıktım. Allah, sıkmaz olaydım, bir türlü dişlerimi fırçalasamda maviliği şeffaflaşmıyor, hani aksa, üzerime sıçrasa masmavi leke bırakacak. Ağzımı çalkalamak istediğimde her seferinde lavaboda mavi lekeler falan bırakıyor. Ve o lekeler öyle zor çıkıyor ki ben her seferinde bir de lavabo temizliyorum diş fırçaladıktan sonra. 
Çözüm olarak daha az kullanmayı denedim, sonuç az biraz daha iyi olsa da lavabo lekelerine devam. Diş macununu korka korka kullanıyorum yani düşünün, üzerime falan sıçrasa lekesi de çıkmaz kolay kolay. Kullandıkça kendi kendinize bir takım atraksiyonlar geliştiriyorsunuz ama sonuç tamamen başarılı olmuyor.
Şimdi kullanan arkadaşlara soracağım, bir tek ben miyim bu duyguyu yaşayan yahu? Vallahi diş macunu bana ben ona bakıyorum, korkumdan elim gitmez oldu. Diş fırçalarken travma geçiren ilk insan olarak tarihe geçeceğim yakında, o derece.
Bu diş macununu bulanlar ve piyasaya sürenler de hangi kafayı yaşıyorlardı o an, merak içerisindeyim :)

13 yorum:

  1. :)))) canım yorumuna bayıldım. benim merak ettiğim ama henüz denemediğim bir macundu bu. şimdi denemesem daha iyi sanki diyorum :D

    bu arada bir ortak özellik daha çıktı gizli kızkardeeşşş :)) biz de hep 2 değişik macunu birden kullanırız :) birini gündüz birini gece kullanırım ben mesela :)))

    YanıtlaSil
  2. ben kullandım macunu yarıladım ama devam edemedim,, çöpe attım.. anında beyazlık adı üstünde, ilk baktığın dakikalarda beyazlamış gibi ama yarım saat sonra bak, diş aynı diş... hem çürük koruması da yok..ŞİDDETLE ALMAYIN DERİM!!!

    YanıtlaSil
  3. Ahahah :D Vallahi çok güldüm yorumlamana :)) Biz de evde hep bunu kullanırız, fırça falan mavileşiyor fırçalarken ama ben 2 dk kadar da macunsuz fırçalıyorum ardından, fırça da temizleniyor :)) Macunu da azcık koyduğumdan ola gerek dişlerim mavileşmedi vallahi :D Ama evet çok koyu bi mavi.. Bunun bi de sensitive olanı var pembe renkli onu denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Haha ben de birkac kez bu White Now macununu kullandim. Ama ben senin kadar sikayetci degildim. Yani maviligi bana normal gelfi. Ben de hep cok surmeme ragmen leke yapmadi:)

    YanıtlaSil
  5. AYcanım okurken güldüm :)) bende merak ediyordum,almasam daha iyi,ne öyle her seferinde lavabomu temizleyeceğiz:))

    YanıtlaSil
  6. ahahaha daha önce denememiştim ipana 7'ciyizdir biz ama korktum yahu şu andan sonra alacağımı sanmıyorum :D

    YanıtlaSil
  7. sevdacığım,
    ben de bu konudan muzdaribim evet senin gibi..
    hatta hangi postumda hatırlayamadım ama bitenler postlarının birinde, bu renk verme konuusndan yakınmış idim..

    ben de inan korkarak fırcalıyorum ama temızlıgı guzel meretın,vazgecemedım de..ben de senin gibi herzmaan ıkı dus macunu kullanıyorum..biri sürekli clinomyn sıgara ıcenler ıcın diğeri de değişiyor gündemine göre..

    evt haklısın yanı, benım de sıgnal whıte now ıle ılgılı bır kokrum var fırcalarken evet ben de herseferınde lavabo ovuyorum ve ustume sıcradıgında ,bırak dmalamasını, gercekten çivit gibi iz kalıyor..

    napacauk ıdare edeceuk :S

    sigara kullanıyorsan clinomyn tavsıye ederım sıddetle. hem bembeyaz dısler hem ıyı bır macun hem de sensodyn e falan gore daha ekonomık.

    YanıtlaSil
  8. Yazdıklarına tümüyle katılıyorum, çünkü bende aynı dertten muzdaribim :( o lavabo leke oluyor ya sinir oluyordum..

    YanıtlaSil
  9. Bende her sabah aynı korkuyu yasıyorum, aksam nede olsa evde olmus oluyorum ustume sıcrsada sorun değeil ama sabah olursa birde kıyafte değiştirme çilesi yaşarım :)

    YanıtlaSil
  10. :)) Canım ben de bu sebeplerden kullanamadım o macunu :)

    YanıtlaSil
  11. ayyyyyyyyyyyyyyy yok ben hayatta almam artık cok tesekkurler canım

    YanıtlaSil
  12. bu anında beyazlatan diş macunları diş minesine zarar veriyor bence bir diş macununun koruması daha önemli iyiki yazmışsın canım ben de aynı hataya düşmem almam kesinlikle sensodyne beyazlatıcı diş macununu aldım şöyle bir ay fln kullanayım sonra ben de yorum yaparım :)

    YanıtlaSil
  13. Hülya'cım, hiçç tavsiye etmiyorum canım :)Wuuu, ortak özellikler çoğalıyor :)

    ModaVesaire, yalnız değilmişim demek ki :)

    Şanslı Kedi, pembesini görmedim hiç, aman o da çingene pembesi falan çıkmasın sakın :)

    İheartsuu, Çok şanslısın o zaman canım :)

    Kozmetik Perisi, amann uzak dur :)

    Hamide, gördüğün yerde kaç canım :) Belkim sepetine atlar neme lazım :P

    Nilay, sen de mi :) Yalnız değilim yuppi :) Sigara kullanmıyorum canım ben, çok şükür :)

    Aslı'm, ben de canım. Düşün bi de sabah sabah lavabo temizliyorum işe yetişme telaşının arasınnda :(

    Pembişim, aynen canım ya :(

    Ahu, üff ne çokmuşuz :)

    Kokosss Kelebek, sakın alma sakın :)

    Bakımlı Olmak Aşktır, Sensodyne iyidir :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)