28 Mayıs 2012 Pazartesi

Rival De Loop Young Ruj #21

Bugün sizlere Rival De Loop Young serisi 21 numara rujumdan bahsetmek istiyorum.
RDL Rossmann'da satılan bir marka, ben de İstanbul'a ilk Rossmann'ımız açıldığında almıştım bu ruju. 
Şeftali tonlarında, günlük makyajda rahatlıkla kullanılabilecek bir renk. Kalıcılığı orta. Dudakları kuruttuğunu söyleyenler var ki, ben kuruma olayını yaşamadım. 
Fiyatının 3-4TL gibi olduğunu düşünürsek süper, alınası bir ruj. Bir sürü renginde özellikle de kırmızısında gözüm var ama genelde Rossmann'larda kozmetik reyonu talan edilmiş olduğundan bulması zor olabiliyor tabi.
Uygun fiyatlı ama kullanılabilir ürünler almak istiyorsanız Rossmann'a dolayısı ile de RDL'ye mutlaka bakın derim.

12 yorum:

  1. Daha hiç Rossmann'a gidemedim desem? :S Güle güle kullan canım rujunu :)

    YanıtlaSil
  2. Canım bu markayı sık sık okuyorum duyuyorum bloglarda. ama ben İst de hiç rossmana denk gelmedim. nerde var kiii ??

    YanıtlaSil
  3. Keşke Rossssssman burda da olsa ... ):


    www.nzlsyn.blogspot.com
    kapıdan pencereden bacadan her türlü girebilirsin :) <3

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım bu akşam beraberiz inşllahh güzel bir sohbet gezi bizi bekliyor

    YanıtlaSil
  5. rengı harıkaymı ve fıyatıda cok ıyı hemen alıcam valla:)

    YanıtlaSil
  6. ruj canavarusu olan ben nerde ne gorsem alıyorum:)) tesekurler

    YanıtlaSil
  7. makyaj yapmam ama makyaj bloglarını okumayı pek severim .

    niye ki ?

    YanıtlaSil
  8. rengi muhteşem gözüküyor :)

    http://kilimcininkorkizi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Ya sen böyle rossmandan bahsediyorsun ya bende avm ye ne zaman gitsem ugruyorum ama hiç birşey bulamadan çıkıyorum ya :)

    YanıtlaSil
  10. Makeupwithstyle, be nde şartları zorlayarak gidiyorum, bana da ters yerlerde canım. Gidememişsen gerek görmediğindendir, yoksa uçarak giderdin :)

    SWL, canım Üsküdar ve Nişsantaşı'nda var :)

    Nasli, açılır yakında bence Esk.yede :) Ben zaten sendeyim canım :)

    Demet'çim, teşekkürler :)

    Biricit'im, herşey çok uygun fiyata :)

    Kokosss Kelebek'im, ben de ben de :)

    Ahu, söz mü :)

    Kibritçi Kız, renkli renkli ya ilgini çekiyordur belki :)

    Kilimcigirl, teşekkürler :)

    Pembişim, hay Allah, belki de sana hitap etmiyordur balım, ya da sömürüyorlardır bişey kalmıyordur :)

    YanıtlaSil
  11. Bu ruju ben de almak istemistim, ama RDL standinin önünde elim yine nude bir renge kacti haha. Belki birdaha ki Rossmann ziyareimde alirim. :-) RDL rujlarini seviyorum!

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)