5 Mayıs 2012 Cumartesi

İsana Hair Express Sıvı Saç Kremi

İsana Hair Express Saç Kremini bir kaç aydır kullanıyorum, artık yarıya da geldiğime göre yorumlarımı paylaşabilirim.
İsana Hair Express Sıvı Saç Kremi / Mat ve Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Bakım
Saçların kolay taranmasını sağlar, ipek özleri ve pantenol içerir. Güçsüz, yıpranmış, kuru saçları yeniler. 
İlk aldığımda kardeşim benden önce denedi ve beğenmedi aslında. Saçlarını çabuk yağlandırdığını ve yapış yapış yaptığını söyledi.  Ben kullandığım sürece böyle bir şey yaşamadım. Saçlarım uzun ve sadece saç uçlarıma sıkıyorum banyodan sonra. Bu yüzden de olabilir.  
Beklentimde yoktu ama öyle bir yenileme, canlandırma gibi özelliği de olmadı. Tek beklentim saçımı kolayca tarayabilmekti duştan sonra, bunda problem yaşamıyorum. Saçlarım yumuşacık oluyor ve kolay taranıyor.
Isana Sıvı Saç Kremini Rossmann'dan aldım, sanırım 4 ya da 4,5TL idi fiyatı. Bir kaç çeşidi daha vardı, bitince onları da denemek istiyorum.

3 yorum:

  1. Fiyatı çok uygunmuş,alınacaklar listesine eklenmeli :)

    YanıtlaSil
  2. Son zamanlarda saçlarım çok yıpranmıştı, bir denemek lazım canım.

    YanıtlaSil
  3. Kozmetik Perisi, evet canım, ben de diğer çeşitlerini ekledim alınacaklar listeme :)

    Aslı'm, deneyelim canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)