16 Mayıs 2012 Çarşamba

Down Under Fruit Kicks Narlı Jöle (Bukleli Saçlar İçin Esnek Tutuş)

Down Under Fruit Kicks Narlı Jöle'yi uzunca bir süredir kullanıyorum. Aslında kardeşim bu serinin jöle ve köpüğünü kullanıyordu. Ben de o ikisini hayatta bitiremez, bi el atayım da şunlar bitsin sevinsin garip diyerekten -gizliden- ortakçısı olmuştum. Tabi sonuç olarak jöleyi o kadar sevdim ki -köpüğü de-  en son kendime de aldım. (Kardeşim çok üzüldü tabi, inanmazsınız:D)
 Alkolsüz ve su bazlı formülü ile kıvırcık saçları yapış yapış yapmadan şekillendirir.
Esnek tutuşu sayesinde saçı sertleştirmeden şekillendirir.
Uv filtresi içerir.
İlk izlenim olarak ambalajı çok güzel, rengine bayılıyorum. Sonra kokusu, harika kokuyor. Narlı ürünlerin bu kadar güzel koktuğunu bilmezdim. Gerçekten de saçıma sürdüğümde sertleştirmeden, esnek bir tutuş sağlıyor. 
Kısacası çok sevdim :) 

9 yorum:

  1. Bir el atayımda şunları bitirelim he :) ah canım ya :) güle güle kullan sevdam..

    YanıtlaSil
  2. canım ben de Narlı hacimlendirici ince saçlar için olan şampuanını kullanıyorum, az sonra duşa gireceğim için çok mutluyum, çok güzel kokuyor çünkü =)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan tatlım :) bende bi denemek istiyordum bunu gözüme çarpmıştıda bak iyi oldu

    YanıtlaSil
  4. ben pek jöle kullanmam ama canım bıgudıyle sarınca saclarımı kullanıorum denıcem ama:)
    mımledım senı bu arada tatlım:D

    YanıtlaSil
  5. canım tavsiye ediyorsan alıcam bak benim saçlarım malum memnuniyet duymakta bi başka güzel bu arada çok özledim iki gün oldu irtibata geçemedik arayasım geldi saatte bi baktım geç olmuş artık ama yüreğimde aklımdasın bende mimledim seni bloğuma bekliyorum süper kaharamanın kim ? ;)

    YanıtlaSil
  6. Süpper. Tam bana göre. Hemen deneyeceğim bunu. Öpüyorum canım seni :)

    YanıtlaSil
  7. down under gerçekten çok güzel ürünler üretiyor hepsini seve seve kullanıyorum bunu da en kısa zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  8. Aslı'm, el atmasam bitmeyecekti :) teşekkürler canım :)

    svieri Doroga, kokusu harika mis mis :)

    SS'cim, kokusuna bayılacaksın :)

    Biricit, baktımki mime :)

    Demet'çim, çok sevdim ben bunu kokusu da süper yiyesim geliyor :)

    Ahu'cum, ben de öpüyorum :)

    Pembe Dudaklar, ben de şampuanlarına geçeceğim yakında :)

    YanıtlaSil
  9. Bunu alsam mı diye düşünüp, emin olamayıp almadıklarımdan biriydi. Şampuanından çok memnun kalmıştım ama genelde köpükler falan sertleştiriyr diye sevmiyorum. Sanırım artık deneyebilirim!!
    Tşkler cnm :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)