23 Mayıs 2012 Çarşamba

Bitenler #23

Merhabalar arkadaşlar, 
Daha önceki bitenler postumun üzerinden bir kaç gün geçmeden yeni bir bitenler postu ile buradayım. Bakmayın yayın aralığının bir kaç gün olmasına aralarında en az 1 hafta var. 
Avon Skin So Soft Yaşlanma Karşıtı Yenileyici Vücut Nemlendiricisi; Anneme almıştım, ama annem sevmedi. Ben bitirdim. Bana göre fena değildi :)
Yves Rocher Pure System Temizleyici; Tanecikli olduğu için pek sevmedim.
Classics Oje #68; Aslı'cığımın hediyesi. Çok bereketli bir ojeydi yalnız bitmek bilmedi :) Görünüşü için tık tık
Alix Avien Mascara; vasat bir maskara. Bitircem diye çok uğraştım ama dayanamadım çöpe yolladım.

6 yorum:

  1. ojen harıkaymıs canım:)
    genelde urunlerın coğu aynı ozellıkte maskara vb.

    YanıtlaSil
  2. Cnm ben alix avien'in mascarasını kullanmadım ama eye linerını kullanıyorum.Eye liner'ı çok güzel tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  3. Ben seni yerim :) oje bereketli çıktı he :) ah canım kullanınca bitiyolar bir şekilde bitiyor işte..

    YanıtlaSil
  4. avonun o losyanından bende var ama farklı serisi sanırım bende bitiremedim kuzenime verdim

    YanıtlaSil
  5. Ojenin rengine bayıldıııım <3

    www.nzlsyn.blogspot.com
    *.*

    YanıtlaSil
  6. Biricit, ojem harikaydı evet, bi de harika biri hediye etmişti :)

    Kozmetik Perisi, tamam canım deneyeceğim :)

    Aslı'm, aynen canım kullanınca bitiyorlar da işte senin elin değdi diye mi bu zor bitti işte :)

    SS'cim, yok ben azimliyim canım bitiriyorum :)

    Naslı, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)