21 Mayıs 2012 Pazartesi

Bitenler #22

Ne zamandır bitenler yazısı da yazmıyordum, oysa ki benim gibi onu da alayım, bunu da alayım diyen stokçuların en sevdiği şeylerden biri de ürün bitirmektir. Neden derseniz, benim için en büyük neden yer açılması :) Birşeyler hızlıca bitsinki hem evde yer açılsın hem de yenilere yer açılsın.
Far fırçası artık kullanılamaz hale geldiği için çöpe gitti, zaten 2-3 defa anca kullanmışımdır.
Yves Rocher Stop Blemish Lotion; Daha önce de yazmıştım, beğendim, elimdeki biterse -inşallah- alacağım :)
Avene Cleanance Yüz Temizleme Jeli; Bunu da çok sevdim. Alıcaklarım arasında.
Alessandro Oje #24; Güzel bir ojeydi, sürümü kolay, hızlıca kuruyan ve tırnaktan çok kolay çıkan bir yapısı vardı. Görünüşü için tık tık 

Flormar Terracotta Far #84 ; Gerçekten çok severek kullandığım bir fardı. Gördüğünüz gibi koyu yeşili hariç diğer renklerini silip süpürmüşüm. Üstte sağda bej-altın sarısı renk ile altta solda ki yeşil favorimdir.
Avon Color Trend Ruj / Bikini; rengini seviyorum ama sıkıldım. Çöpe gitti .
Siz de kozmetik bitirdiğiniz de benim gibi hafifliyor, rahatlıyor musunuz? Yalnız değilimdir di mi?

9 yorum:

  1. Valla Sevdacım senin şu kozmetik ürünlerini bitirme olayına hayranım hayraaaan :D Benimkilerin bitmesi yüzyıllar sürecek gibi :) :/

    YanıtlaSil
  2. seni oje bitiren kız ilan ediyorum tatlım, nasılda bitiriyorsun şunları yahu :)

    YanıtlaSil
  3. Jel´i bende hala kullaniyorum ve bitince tekrar alirim kesinlikle, ama hic bitmek bilmiyor inanki, cok bereketli bir ürün : )

    YanıtlaSil
  4. Canım tebrik ediyorum :) Ben de daha fazla ürün bitireliyim! :S

    YanıtlaSil
  5. Ben pek kullanmadığım için haliyle öyle bir rahatlığımda yok :) ama ruj ve rimel bitmeden devamlı alındığı için, tüketmek baya zor oluyor canım ya :)

    YanıtlaSil
  6. bitenlerin yerini daha iyileri alsın ruj yanlış yere gitmiş üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  7. Bittikçe rahatlayanlardanız demek ki =) bana bi ferahlık geliyor kutular boşalınca =)
    http://gizemizmirli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. sefan olsun oh oh:) gelsın yenılerı

    YanıtlaSil
  9. Junkhead, hergün makyaj yapıp silip temizleyince bitiyor, yoksaa ıııh :(

    Özge'm, İstanbula gelirsen açıklarım sırrımı :)

    Viva, ben de sevdim canım, almam lazım :)

    Makeupwithstyle, ha gayret canım :)

    Aslı'm, benim için sadece ruj ve rimel olaydı iyiydi :)

    Demet'çim, aman ruj doğru yere gitseydi bi de dillerinden kurtulamadıklarımız var :)

    Kelebek, kesinlikle rahatlıyorum :)

    Kokosss Kelebk, evet canım gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)