20 Nisan 2012 Cuma

Vanilya Club Nisan Ayı Kutusu

Nisanın sonu geldi bu ne kutusu demeyin :) Fotoğraf makinamla daha doğrusu hafıza kartımla ilgili bir sorun yaşamıştım, çok şükür çözdüm, gecikmeli olarak da olsa paylaşıyorum :(
İtiraf ediyorum; önce kutuyu açıp içindekilere bakıp merakımı giderdikten sonra kutuyu hiç açmamışım gibi fotoğrafını çekiyorum :) 

Ve nisan ayı kutusu
Önceki aylarda bol bol gelen ürünlerden sonra kutuyu evir çevir araştırdım, başka bir şey yok mu diye :) Maalesef bu kadarmış :)
*Roberto Cavalli Parfüm Testerı
*Alessandro Hands Up El Kremi
*Chantecaille Temizleyici ve Nemlendirici
*Chantecaille Ruj (Rujun rengi pek iç acıcı olmasa da orjinal boy olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim ve de 95TLcik olduğunu da :) Ne yalan söyleyeyim ilk gördüğümde hımm kullanamam sanırım diye ablama vermek istedim ama fiyatını öğrenince ve o da bu teklifime cevap vermeyince oh dedim, makyaj çantama atıverdim :D ) 
*** Ürünler denemem için Vanilya Club tarafından gönderilmiş olup, tamamen kişisel görüşlerim eşliğinde sizinle paylaşılmıştır. Vanilya Club yetkililerine bu gönderi için teşekkür ederim.

6 yorum:

  1. iyi günlerde kullan balım

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
  3. heheh itiraflarını bayıldım:) güle güle kullan cnım

    YanıtlaSil
  4. Bebeim ben kutudan çok itirafını sevdim yaa :)

    YanıtlaSil
  5. Tatlım bu ayki kutu tamamen hayal kırıklığı...
    ağzıma geleni söyledim zaten
    şaka gibi resmen 4 ürün koymuşlar ya

    YanıtlaSil
  6. Demet'çim, teşekkürler canım :)

    Ferhat, öyle canım üyeyim her yere, bi Galatasaraya üye değilim :)

    Aslı'm, teşekkürler canım :)

    Pembe Fiyonk, itiraf etmesem çatlardım canım :) teşekkürler :)

    Pembişim, :):) itirafımı sevmeni sevdim canım :)

    Darla2m, evet canım fna alıştık biz dolu dolu kutulara :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)