13 Nisan 2012 Cuma

Golden Rose #28

Golden Rose 21 numara ojeyi gül kurusuna benzetip almıştım. 
Aslında belki gül kurusu ama içindeki altın yansımalarından, ışıltılarından ben de kahverengimsi durdu. 
Daha açık tenli bir elde belki daha pembemsi durabilirdi, bilemiyorum. Ben kendime ten rengime yakın, nude ve kahverengimsi tonları yakıştıramıyorum. 
Yapısında falan bir sorun yok, süper hızlı diyemem ama zamanında kurudu yine de. 2-3 gün de rahatlıkla kullandım.
Ama beni hiç heyecanlandıran, içimi açan bir renk olmadığı için onu benden daha çok sevecek birine verdim gitti :)

5 yorum:

  1. Aldım verdim olmus yani canım :)

    YanıtlaSil
  2. Kahverengimsi durmuyoki canım, uçuk şeftali rengi gibi, hatta pudra rengi. Beğendim ben :)

    YanıtlaSil
  3. aslında bence cici gün kurtarıcı bir renk, ten renginede çok yakısmış, sende kullanabilirdin cnm?

    YanıtlaSil
  4. Küçük Dünyamın Büyük Yansımaları, teşekkürler :)

    Pembişim, aynen öyle oldu canım :)

    Aslı'm, ben çarpıcı renkleri daha çok seviyorum galiba :(

    SWL, ne bileyim canım, ben neon pembeler, kırmızılar falan seviyorum gözüme çarpıcı gelmedi herhalde :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)