1 Nisan 2012 Pazar

Golden Rose #211

Şu rengin güzelliğine bakar mısınız? Neon modasına tırnaklarımla başladım :) O kadar sevdim ki bu rengi tırnaklarıma bakıp bakıp mutlu oldum :) 
Golden Rose'dan pek fazla oje alıp kullanmamıştım daha önce. Bazı ojeleri için su gibi falan diyorları, bunu sürerken çok korktum. Korktuğum gibi çıkmadı ama,  bu gördüğünüz 2 kat ve oldukça da opak. 
Çıkarırken de oldukça kolay çıktı, simsiz oluşuna bağladım ama tırnaklarımı hiç boyamadı.
Şu anda bu ojem ile yaz aşkı yaşamaktayım, biline :)

8 yorum:

  1. mutlu asklar size:D:D
    bu renge bayildim bende!
    Mutlu pazarlar <3

    YanıtlaSil
  2. Sevdacım bayıldım ben bu renge tam benlik :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir renk. Simsiz ojeleri daha çok seviyorum Hem tonu hemde canlılığı tam yazlık.

    YanıtlaSil
  4. rengi mutluluk veriyor cidden sihirlimidir nedir:D çok yakışmış:)
    sevdacım kayıtlarımı geriden takip edip bıraktığın yorumlara bayılıyorum cnm :D:D
    blog böyle takip edilir msjı veriyorsun insana :D harikasın cnm öpücükler:))

    YanıtlaSil
  5. Sevdacım renk çok güzel.Böyle ojelerde bulaşma çok oluyor ama kolayca çıkması iyi olmuş.Tırnaklarıma güzel diyene bak sen,maşşallah :)

    YanıtlaSil
  6. rengi göz alıcı çok çok beğendim ben de...

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim, çok güzel bir renk..

    YanıtlaSil
  8. bende seviyorum bu renkleri.ışıl ışıl duruyorlar

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)