28 Nisan 2012 Cumartesi

Flormar Supermatte #M104

Bu seferki ojemiz yine canlı bir renk, ama benim pek de tercih etmediğim bir renk. Nasıl almışım bilmem, şişe de farklı duruyor, sanırım bu yüzden aldım. Ama rengine de bayıldım doğrusu.
Bu renk vişne çürüğü mü desem, fuşya mı desem, bordo mu desem. Tam 3ünün ortasında bir renk sanki. Ama kesinlikle kırmızı taklidi yapıyor :) Fotoğraflarda bile kırmızısımsı çıkmış ki, görenlerden bazıları kırmızı ojemi beğendiklerini söylediler. Bakalım ojem sizce hangi renk :)



Bir de Flormar ile benim matlık anlayışımız aynı değil belli ki! Hoş, ben mat oje sevmem, canlı, ışıltılı, parlak renkleri daha çok severim ama ismi Supermatte olupta bu kadar parlak olunca şaşırıyor insan :)

12 yorum:

  1. flormarın matları mat değil.golden rose çıkardı ben çok beğendim.fotoğraflarda güzel duruyor aslında kırmızısı.tam çıkmayan kırmızılarda çok sinir bozucu

    YanıtlaSil
  2. ben bunu çok beğendim şahsen deneyebilirim :D

    YanıtlaSil
  3. matlık konusunda tamamen katılıyorum gayet parlak görünüyor:)ama renk güzelmiş güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  4. Cnm renk şahane,tam benlik:) ama mat ojeye pek benzemiyor bu :)

    YanıtlaSil
  5. Benim burdan gördüğüm, kesinlikle nefis bir kırmızı :) çok güzel bir renkmiş canım ya..

    YanıtlaSil
  6. yakışmış arkadaşıma sürekli kullanacağım bir renk değil ama deneyebilirm

    YanıtlaSil
  7. aynen tatlım hem supermatte hemde parlak şaştım kaldım :)

    YanıtlaSil
  8. süpermatların renkleri nefis ancak kesinlikle mat değiller :)) bu bir çelişkimidir yoksa ilgi çekme midir bilinmez ancak mat yapmak istiyorsanız pastel mstlsştırıcıyla bu renkler nefis oluyor... Ayrıca bu da favorilerimden ;)

    YanıtlaSil
  9. Canlı renkler hoş oluyor, iç ısıtıyor resmen yaa :)

    YanıtlaSil
  10. Bir Kum Tanesi Gibi, ben aslında mat oje sevmem ki :)

    Hamide, ben arada kaldım sevsem mi sevmesem mi :)

    Busesinem, teşekkürler canım :)

    Kozmetik Peri'm, teşekkürler canım. Mat değil ama iyi ki değil :)

    Aslı'm, beğenmene sevindim canım :)

    Demmy'cim, teşekkürler canım :)Benden denersin, söz izin vereceğim :P

    SS'cim, ama iyi ki mat değil, ben sevmem de :)

    Picole, ben parlak sevdiğim için bir sorun yok aslında :) Teşekkürler yorumun için :)

    Pembişim, evet canım aynen öyle :)

    YanıtlaSil
  11. haklısın bende görünce ne hoş bir kırmızı diyerek aldım sabaha bir uyandım kahve mi desem gri mi desem mavi mi desem ne desem bilemedim. ama bir gün derim bekle burda .

    mucukkkkk

    YanıtlaSil
  12. ayy flormar ' ın günahını aldım . benim oje M101 ' miş yaaa ama neyse bu da kırmızı taklidi yapıyor . alayı oyuncu bu ojelerin alayı sahte ulennnnnn !

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)