1 Nisan 2012 Pazar

Ecotools Far Fırçası

Ecootols far fırçasını hem çok merak edip hem elimde fırçalarım var diye uzun süre bakmış bakmış ve almamıştım. Neyse bir ara direnmeyi bırakıp sepetime atıvermiştim. İyi ki de atıvermişim.
Bambu saplı bu fırçanın kılları yumuşacık ve oldukça sık. Tombul bir fırça gördüğünüz gibi :) 
İlk kullanmaya başladığımda tombul fırçası yüzünden farı mutlaka göz altlarıma kadar sürüyordum. Doğru sürme tekniğini öğrendim de kurtuldum. Bir de sabahları acelem olduğu, vaktimin olmadığı zamanlarda kurtarıcım. Neredeyse tek hamlede farımı sürebiliyorum (Tamam tek değil ama oldukça kısa sürede :D)
Ecootols Far Fırçasından çok memnunum ve acaba pudra ve allık fırçasını da mı alsam diye düşünmeden edemiyorum :)

9 yorum:

  1. güzel mi cidden ben de uygun fiyatlı far fırçası arıyorum.
    ecotools aklımda bir süredir ama epey büyük ucu falan benim de göz kapağım çok küçük :P

    YanıtlaSil
  2. bu marka fırçaları nerden alıyorsun canım?

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım bu fırçayı bende kullanıorum fiyatına göre gayet kaliteli buluyorum,farı da çok doğal uyguluyor.

    YanıtlaSil
  4. Eğer memnunsan diğerlerinide al bence Sevdam..

    YanıtlaSil
  5. bende görüyorum hep son anda vazgeçiyorum canım.bundan sonra alırım :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan. Ben de alıyım hazır Gratiste Ecotools fırçalarında indirim varken:)

    YanıtlaSil
  7. Ben de bu fırçaları merak ediyordum. Gratis'te de indirim olduğunu okuyunca almak şart oldu :)
    Bu fırçalarla makyaj denemelerini de bekliyorum, özellikle far

    YanıtlaSil
  8. Kozmetik perisi, teşekkürler canım.

    Dofa, fırça güzel de dediğin gibi büyük, ben ilk başlarda nefrt bile ettim kendinden :) Şimdi seviyorum.

    Hülya'cım, bunu Gratis'ten aldım, bir çok yerde de satılıyor.

    busesinem, teşekkürler canım :)

    Aslı; evett, çok doğru söylüyosun, hemmen almalıyım :) alma diyenleri dinlemem de al diyenleri hemen dinlerim canım, nedense :)

    Pembe fiyonk, ben sevdim canım :)

    Hilal, indirim mi var, ben de alayım o zaman :)

    mor rimel, be nde diğer fırçalarını da almak istiyorum. Canım makyaj fotosu çekme de başarılı değilim maalesef :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)