30 Nisan 2012 Pazartesi

Bitenler #21

Bakalım en son neler bitirmişim;
Colgate Buz Fırtınası; Çok seviyorum :)
Kiehl's acne blemish control daily skin-clearing treatment; Buyaka'daki mağazasına girip ürünlerle ilgili bilgi almak istediğimde oradaki görevli hemen tester olarak verdi. Soyucu etkili bir ürünmüş, akşamları kullandım. İçinde bol bol ürün var yalnız, 10 gün falan kullandım ve çok memnun kaldım. Tek kötü tarafı sanki turşu suyu gibi kokuyor :) Ama almayı düşünüyorum :)
SyenErgen AntiPickel Maske; Rossmann'dan almıştım ama acayip bir maske, kokusundan hoşlanmadım, bir de temizledikten sonra maskeyi sürdüğüm yerler bir iz şeklinde kıpkırmızı oluyor, uzun bir sürede öyle kalıyor.
Avon Bronze / SPF 30 ; Geçen sene almıştım, bitmedi ama çöpe gitti. Daha yararlısını kullanıyorum :)

5 yorum:

  1. baya hızlı bitiriyorsun artık canımcım:)

    YanıtlaSil
  2. gerçektende hızına yetişmek ne mümkün

    YanıtlaSil
  3. sen yine bitiriyorsun kuzum benim yığınla duruyor bittiler postu yapalı çook oldu :)

    YanıtlaSil
  4. Özge, öyle valla hızlıca bitiyor :)

    Demet'çim, bittikçe seviniyorum ama ben :)

    SS'cim, be nde bu ara herşeyi düzenli kullanmaya başladım, o yüzden bitiyor :)

    Nilay, öyle valla.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)